Archivado en Comunicats
ILLUMINATS
Comunicat Caixa Tarragona
Aquest gener la nostra Caixa està presentant per zones els objectius per a aquest any. Fins aquí cap novetat, era habitual fer-ho cada any, però han vingut acompanyats de canvis a les carteres, incloent-hi petites novetats:
- Els objectius que presenten no son anuals com era el costum, sinó que són semestrals. Diuen que a partir de llavors ja treballarem com a entitat resultant de la fusió; voleu dir que no serà abans?
- S'han tret de la màniga un element multiplicador a través del compliment del PAC, que en principi beneficia: a qui? Ja es donen casos on sexigeix efectivitat del 6,5% sobre carteres que tenen un client al PAC. Això no és un 100%? I si no tenen clients?
- Com pot ser que encara mantinguin 20 gestions a la setmana sense que diferenciïn les grans carteres de les que només tenen 45 clients? Per què no tindran la possibilitat de comptar les seves vendes no programades?
- Com pot ser que canviïn clients de carteres, quan molts de nosaltres hem programat visites durant el 2009 per al 2010? És així com guanyarem la confiança dels clients?
- Ens avisen que una empresa externa ha de controlar que realment es truca, però qui controla el pagador daquesta empresa?
Alguna cosa no sestà fent bé, i els culpables no som nosaltres. Com veieu queden molts dubtes a laire, i no estem en el moment de generar-ne més als companys i als Delegats en especial. És el moment de donar confiança i de remar tots en la mateixa direcció, en salvar el màxim de llocs de treball possibles de la nostra gent. Senyors illuminats, deixin de demanar documents raonats i confiïn en els seus equips que, de fet, és el valor de lencara Caixa Tarragona.
- S'han tret de la màniga un element multiplicador a través del compliment del PAC, que en principi beneficia: a qui? Ja es donen casos on sexigeix efectivitat del 6,5% sobre carteres que tenen un client al PAC. Això no és un 100%? I si no tenen clients?
- Com pot ser que encara mantinguin 20 gestions a la setmana sense que diferenciïn les grans carteres de les que només tenen 45 clients? Per què no tindran la possibilitat de comptar les seves vendes no programades?
- Com pot ser que canviïn clients de carteres, quan molts de nosaltres hem programat visites durant el 2009 per al 2010? És així com guanyarem la confiança dels clients?
- Ens avisen que una empresa externa ha de controlar que realment es truca, però qui controla el pagador daquesta empresa?
Alguna cosa no sestà fent bé, i els culpables no som nosaltres. Com veieu queden molts dubtes a laire, i no estem en el moment de generar-ne més als companys i als Delegats en especial. És el moment de donar confiança i de remar tots en la mateixa direcció, en salvar el màxim de llocs de treball possibles de la nostra gent. Senyors illuminats, deixin de demanar documents raonats i confiïn en els seus equips que, de fet, és el valor de lencara Caixa Tarragona.
Tarragona, 19 de gener de 2010
Veure en PDF
Artículos más leídos hoy
Estatuto de los Trabajadores (actualizado 11-5-2021)
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Convenio Colectivo de Hostelería de las Illes Balears
Firma del nuevo convenio de Oficinas y Despachos de la Comunidad de Madrid
Convenio Colectivo Estatal de Acción e Intervención Social
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE