Archivado en Acords

Objectiu assolit
Banc Sabadell: No treballarem més dissabtes
Com a resultat del treball fet durant els últims mesos, avui, 12 de gener de 2010, el 88% de la representació sindical hem signat el Preacord que aconsegueix tancar tots els dissabtes a Banc Sabadell. (Text complet del preacord)
Com a resultat del treball fet durant els últims mesos, avui, 12 de gener de 2010, el 88% de la representació sindical hem signat el Preacord que aconsegueix tancar tots els dissabtes a Banc Sabadell:
Plantilla amb jornada continuada:
● De dilluns a divendres, de 08.00 a 15.00.
● Els dijous compresos entre l1 doctubre i el 31 de març, de 08.00 a 19.00 amb una hora per dinar.
● 24 i 31 de desembre, 5 de gener i Dijous Sant, de 08.00 a 15.00.
● Ticket de dinar pel dia de jornada partida.
● Els dijous del tercer tram (i següents) de vacances dhivern, comptaran com 10 hores de vacances.
● Els directius i comercials (amb nivell de tècnic) podran flexibilitzar la seva jornada.
● Els administratius tindran una bossa de 15 hores per a formació.
● El primer dissabte que NO es treballa és el pròxim dia 16.
● El primer dijous que es treballa per la tarda és el pròxim dia 21.
● Per necessitats de conciliació per familiars de primer grau, es podrà reduir la jornada setmanal en tres hores i aplicar la reducció als dijous per la tarda, també es podran acollir a aquesta reducció els empleats que actualment estiguin fent estudis reglats. Els qui tinguin cura de familiars de segon grau tindran dret a una reducció mínima de cinc hores i poden concentrar-ne tres en la tarda dels dijous.
Solbank: des de l1 de febrer modificarà la seva jornada per la que sha descrit més amunt.
Resta de la plantilla amb jornada partida:
● De l1 dabril al 30 de setembre, de dilluns a divendres de 08.00 a 15.00.
● De l1 doctubre al 31 de març, de dilluns a dijous de 08.00 a 17.00 amb una hora per dinar (amb ticket de dinar) i els divendres de 08.00 a 15.00.
● 24 i 31 de desembre, 5 de gener i Dijous Sant, de 08.00 a 15.00.
● Els directius i comercials (amb nivell de tècnic) podran flexibilitzar la seva jornada.
COMFIA-CCOO del grup Banc Sabadell ens sentim orgullosos dhaver impulsat aquest acord que redueix, considerablement, la teva jornada de treball.
GoAnimate.com: CCOO firma l'Acord dels dissabtes lliures by CCOO Grup BancSabadel
GoAnimate.com.
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE
Publicación en el BOCM del nuevo Convenio de Oficinas y Despachos 2025-26
Convenio Colectivo Estatal de Acción e Intervención Social
Un modelo turístico más sostenible y que garantice derechos, es imprescindible
La hostelería y el turismo siguen generando grandes beneficios que no revierten en un empleo sectorial que es inestable, poco profesional y mal pagado