Archivado en Campanyes, Previsio Social

Pla de Pensions dels Empleats de Banc Sabadell

L'informació del diari Expansión és errònia

12-11-09 Aquesta sentència no afecta en absolut al rescat o mobilització que poden realitzar els empleats de Banc Sabadell si causen baixa de l'empresa.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

Pla de Pensions dels Empleats de Banc Sabadell

Aclariment de la notícia apareguda en el diari Expansión del dia cinc de novembre de 2009.

Aquesta notícia es refereix a una recent sentència de la Sala social del Tribunal Suprem, dictada en Unificació de Doctrina, en la qual es declara la impossibilitat de rescatar o mobilitzar la dotació feta en fons intern en cas que el treballador cessi en l'empresa per causes distintes a les contingències previstes de jubilació, incapacitat permanent o defunció, des de COMFIA-CCOO volem fer la següent puntualització:

Que l'empresa objecte de la sentència, BANC DE LA PETITA I MITJANA EMPRESA, S. A. no ha exterioritzat els seus compromisos per pensions i la resolució fa referència als seus Fons Interns. Per tant, aquesta sentència no té res a veure amb aquelles altres empreses que sí van exterioritzar els seus compromisos a través d'un Pla de Pensions del Sistema d'Ocupació, com és el cas de Banc Sabadell (a pesar de la informació errònia del diari Expansión que cita a fonts del banc per a sostenir el seu error).
Així doncs, aquesta sentència no afecta en absolut al rescat o mobilització que poden realitzar els empleats de la nostra empresa si causen baixa en ella.

Novembre de 2009