Arxivat a Comunicats, beneficis socials

Windows 7 amb un preu avantatjós a tots els empleats que ho sol·licitin.

Sol.licitud d'actualització a Windows 7 a Banc Sabadell

28-10-09 Des d'aquesta secció sindical hem realitzat recentment a RRHH, per tal que gestionin l'adquisició del sistema operatiu Windows 7 amb un preu avantatjós a tots els empleats que ho sol·licitin.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

Untitled Document

(PDF:Cat)

SOL·LICITUD D'ACTUALITZACIÓ A WINDOWS 7

Adjuntem còpia de la petició que des d'aquesta secció sindical hem realitzat recentment a RRHH, per tal que gestionin l'adquisició del sistema operatiu Windows 7 amb un preu avantatjós a tots els empleats que ho sol·licitin.

"Donada la recent aparició del nou sistema operatiu Windows 7 i atès que tota la plantilla disposa del S.O. XP o Vista instal·lat en el portàtil que se'ns va lliurar com a regal del 125 aniversari, pensem que seria molt positiu que tots els empleats accedissin a una oferta d'interès per tal d'actualitzar Windows XP o Vista al nou Windows 7, per això els sol·licitem que valorin aquesta possibilitat.

Gràcies anticipadas i salutacions.
Sabadell, Octubre de 2009"

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més

Segeuix-nos en Telegram