Archivado en Comunicats, Ocupacio
COMFIA-CCOO inicia mobilitzacions al BANESTO per aturar lexecució dacomiadaments injustificats, 35 a Catalunya
Banesto amb uns beneficis de 669,1 milions deuros executa acomiadaments injustificats, incomprensible duna entitat que es declara ser viable
Banesto que va obtenir 669,1 milions deuros de benefici lany passat està executant una política dacomiadaments injustificats que ja ascendeixen a 300 a tot lestat i dels quals 35 shan produït en el darrer any a Catalunya. COMFIA-CCOO ha iniciat mobilitzacions per denunciar i aturar aquesta inacceptable pràctica del banc.
Per demà 27 a les 10 hores té previst una nova concentració, aquest cop a Manresa davant la seu del Banesto on shan produït 2 acomiadaments duna plantilla de 9 treballadors.
Des de dies passats sestan realitzant concentracions a Barcelona i està previst anar ampliant les mobilitzacions en el futur a diferents llocs de Catalunya. Arrel daquestes mobilitzacions la Direcció ha convocat als sindicats a una reunió el dia 28 doctubre.
Agenda de concentracions:
Dia 27 doctubre:
Manresa a les 10.00 mati al Passeig Pere III, 6-8 (Oficina de Banesto)
Barcelona a les 14,00 al HOTEL CATALONIA, Carrer Pelai (on hi haurà una reunió convocada pel Conseller Delegat, Sr. Garcia Cantera amb directors) per manifestar-li el rebuig a la seva política laboral.
COMFIA-CCOO BANESTO Catalunya
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
No a la política de absorciones
La CE respalda las alegaciones de CCOO Servicios contra las prolongaciones de jornada
Calcula les teves retencions d'IRPF de l'any 2005
Ampliación permiso de paternidad