Archivado en Comunicats, Ocupacio

Comfia-CCOO t’informa de la campanya de la «Fundación Tripartita para la Formació en el Empleo» sobre els Permisos Individuals de Formació

Forma’t i treballa amb l’ajuda dels Permisos Individuals de Formació (PIF)

29-09-2009 La formació professional per a l'ocupació ajuda a l'adquisició de nous coneixement i al reciclatge permanent per així aconseguir més promoció i una integració social dels treballadors i una competitivitat superior de les empreses.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

Forma't i treballa amb l'ajuda dels Permisos Individuals de Formació (PIF)

(PDF:Cat)

Comfia-CCOO t'informa de la campanya de la "Fundación Tripartita para la Formació en el Empleo" sobre els Permisos Individuals de Formació:

Compatibilitza formació i treball
Perquè sabem que és complicat conciliar estudis i treball, et proposem que facis servir els permisos individuals de formació. Disposaràs de fins a 200 hores laborals per any acadèmic per assistir a classe i estudiar -sempre que facis una formació que estigui reconeguda amb una acreditació oficial-, amb la finalitat de afavorir el teu desenvolupament professional i personal, sense cap cost per a l'empresa on treballes.
El nombre d'hores del permís concedit al treballador per a la seva formació podrà compensar-les l'empresa amb càrrec al seu crèdit per a la formació contínua. El cost de la bonificació serà equivalent a una quantitat igual al salari del treballador i a les cotitzacions meritades a la Seguretat Social durant un període no superior a 200 hores laborals per persona durant el curs acadèmic.
El permís ha d'ésser autoritzat per l'empresa i la denegació haurà d'estar motivada per raons organitzatives o de producció, comunicant-ho al treballador.

Beneficiaris
Els treballadors assalariats que prestin els seus serveix en empreses que cotitzen a la Seguretat Social en concepte de formació professional, i hagin obtingut de l'empresa la concessió del permís.
Requisits de la formació
Formació reconeguda per una titulació oficial, incloses les que corresponen als títols i certificats de professionalitat que constitueixen l'oferta del Catàleg Nacional de Qualificacions Professionals.
Formació dirigida tant al desenvolupament o adaptació de les qualificacions tècnico-professionals del treballador com a la seva formació personal.
Formació presencial. S'admetrà la part presencial de les accions formatives a distància.
Continua la teva formació al llarg dels anys
Acaba la carrera, estudia idiomes, prepara't per poder canviar de sector, forma't per ésser tècnic en prevenció de riscos de la teva empresa, acaba arquitectura...

www.fundaciontripartita.org - Tel: 902 183 183

Setembre de 2009        Butlleta d'afiliació