Archivado en

Coses del dia a dia (I)

 Descoberts d’empleats/des


Este artículo se publicó originalmente en


pdf print pmail

Però què hem de fer els empleats i empleades d’aquesta Entitat per a ser tractats, com a mínim, com a qualsevol client de la nostra Caixa?

 

Quin pecat hem comès per a ser castigats contínuament?

 

Per què no som mereixedors d’un tracte més considerat per part de la nostra Direcció?

 

Però què hem fet per a merèixer una Direcció tan obtusa com la que ens ha tocat en sort?

 

No ho sabem.

 

El què si sabem és que algú a casa nostra no para de buscar raons per a tocar-nos la moral. En concret, ens referim en aquesta ocasió a la modificació del Manual de Riscos, apartat 11.2.1.2, “Descoberts i excedits” publicat al mes de juny, i que en el seu apartat facultats d’autorització d’excedits/descoberts voluntaris, en el punt 2, diu: “no és política habitual de la Institució l’autorització de descoberts voluntaris als empleats. En el cas que excepcionalment se’n demani algun, caldrà l’autorització del Cap d’Oficines si l’excedit en el compte no supera la xifra de 1000 €, o del Cap d’Inversions-Préstecs si l’imp,ort és superior, previ informe del Cap d’Oficines.

 

Com podem qualificar aquest comportament de la Direcció envers els empleats, quan a un client normal una oficina NOMÉS AMB L’AUTORITZACIÓ DEL DELEGAT/DA I/O L’INTERVENTOR/A ON HI HAGI, ES PODRÀ CONCEDIR UN DESCOBERT DE FINS A 1.500€ PER TITULAR?

 

 

Dit d’una altra manera, com pot justificar la Direcció que un empleat/da a qui se li reclama un rebut i li falti 1€ necessiti d’una autorització del Cap d’Oficines!, i en canvi a un client se li reclami un rebut de 1.500€ amb 0€ al compte i només necessiti l’autorització de l’oficina? Que ens expliquin si això és o no és maltractar l’empleat. Perquè per a nosaltres és tractar-nos poc menys que de morosos per avançat. O de xorisos, ves a saber.

 

Per una altra banda, què passa si, per exemple, aquell compte té un segon titular i, posem per cas, cobra una altra nòmina?, per reclamar-li el mateix rebut de l’exemple requerirem l’autorització del Cap d’Oficines? I perquè no del Sant Pare de Roma?

 

Senzillament, creiem que és una vergonya.

 

Senyor Director General, públicament li demanem que faci el favor d’arreglar aquest despropòsit i li exigim ser tractats com a mínim, com el que som, clients preferents d’aquesta Entitat (cobrem la nòmina per aquí, el que significa, en el nostre cas, que tenim un sou meritat pels dies treballats del mes).

Infórmate

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Dónde estamos


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es