Archivado en
Coses del dia a dia (I)
Però què hem de fer els
empleats i empleades daquesta Entitat per a ser tractats, com a mínim, com a
qualsevol client de la nostra Caixa?
Quin pecat hem comès per a
ser castigats contínuament?
Per què no som mereixedors
dun tracte més considerat per part de la nostra Direcció?
Però què hem fet per a
merèixer una Direcció tan obtusa com la que ens ha tocat en sort?
No ho sabem.
El què si sabem és que
algú a casa nostra no para de buscar raons per a tocar-nos la moral. En
concret, ens referim en aquesta ocasió a la modificació del Manual de Riscos,
apartat 11.2.1.2, Descoberts i excedits publicat al mes de juny, i que en el
seu apartat facultats dautorització
dexcedits/descoberts voluntaris, en el punt 2, diu: no és política habitual de la Institució lautorització de
descoberts voluntaris als empleats. En el cas que excepcionalment sen demani
algun, caldrà lautorització del Cap dOficines si lexcedit en el compte no
supera la xifra de 1000 , o del Cap dInversions-Préstecs si limp,ort és
superior, previ informe del Cap dOficines.
Com podem qualificar
aquest comportament de la Direcció envers els empleats, quan a un client normal
una oficina NOMÉS AMB LAUTORITZACIÓ
DEL DELEGAT/DA I/O LINTERVENTOR/A ON HI HAGI, ES PODRÀ CONCEDIR UN DESCOBERT
DE FINS A 1.500 PER TITULAR?
Dit
duna altra manera, com pot justificar la Direcció que un empleat/da a qui se
li reclama un rebut i li falti 1 necessiti duna autorització del Cap
dOficines!, i en canvi a un client se li reclami un rebut de 1.500 amb 0 al
compte i només necessiti lautorització de loficina? Que ens expliquin si això
és o no és maltractar lempleat. Perquè per a nosaltres és tractar-nos poc
menys que de morosos per avançat. O de xorisos,
ves a saber.
Per
una altra banda, què passa si, per exemple, aquell compte té un segon titular
i, posem per cas, cobra una altra nòmina?, per reclamar-li el mateix rebut de
lexemple requerirem lautorització del Cap dOficines? I perquè no del Sant
Pare de Roma?
Senzillament,
creiem que és una vergonya.
Senyor
Director General, públicament li demanem que faci el favor darreglar aquest
despropòsit i li exigim ser tractats com a mínim, com el que som, clients
preferents daquesta Entitat (cobrem la nòmina per aquí, el que significa, en
el nostre cas, que tenim un sou meritat pels dies treballats del mes).
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
No a la política de absorciones
La CE respalda las alegaciones de CCOO Servicios contra las prolongaciones de jornada
Calcula les teves retencions d'IRPF de l'any 2005
Ampliación permiso de paternidad