Archivado en Comunicats, Salari
Noves concentracions: ara a SITEL
CONTACT CENTER
Com ja sabeu COMFIA-CCOO conjuntament amb UGT, van interposar un conflicte col·lectiu per a fer que la patronal s'ajusti el pactat en el Conveni Col·lectiu en matèria de pujada salarial, el ja conegut 2,25 % resultant de la previsió d'inflació del govern 2 % més el 0.25 % pactat en el conveni.
Després de l'última paritaria d'interpretació del Conveni Col·lectiu, algunes empreses, seguint una estratègia acordada per la patronal amb la finalitat de tractar de confondre als treballadors, han comunicat a la reprensentació dels treballadors que han decidit incrementar, de forma unilateral, als seus treballadors un 1,25 % les taules salarials, incloent dintre de les seves comunicacions missatges tals com per a desbloquejar aquesta situació de conflicte, i no perjudicar als treballadors en altres casos amb ànim de bona voluntat
Potser, encara pensen que tots anem a dir Però que "requetebons" que són els empresaris que ens donen 1,25 i es queden el 1% per a ells!
Només manifestar-lis que aquest conflicte es desbloqueja pagant el pactat: el 2,25%.
Si algú veu un sensible increment en la seva nòmina, que no pensi que és un agraciat treballador al que la seva empresa li ha pagat el 2,25 %, quantitat que li correspon per Conveni Col·lectiu, serà el 1,25 % que ja us hem comentat. D'altra banda sabem que algunes empreses que no pertanyen a l'ACce sí que están pagant el 2,25 %.
El dia 2 de març de 2009, vam anar al SIMA i com era d'esperar, no vàrem arribar a cap tipus de solució. Amb aquest panorama solament ens va quedar transmetre'ls que ens veiem en els tribunals. Per l'anteriorment exposat i fins que una sentència ens concedeixi el que les empreses ens neguen, seguirem convocant una sèrie de concentracions de delegats de COMFIA-CCOO conjuntament amb UGT en les empreses més representatives del sector, començant per aquelles que integren la Paritaria del Conveni.
Per suposat convoquem a tots els treballadors que pugueu assistir en la mesura de les vostres possibilitats, la propera concentració es realitzarà a l'empresa Sitel.
Dia 5 de Març de 11:00 a 12:00 hores
En la seu de SITEL, Carrer Fluvià, 65
(Metro Linia IV - Selva de Mar)
ESPEREM L'ASSISTÈNCIA DE TOTS I TOTES, DELEGATS I TREBALLADORS QUE PUGUIN ASSISTIR-HI.
Amb COMFIA-CCOO tu hi guanyes
Vosaltres sou la nostra força
AFILIA-THI!
Afília't! a COMFIA-CCOO
Calendario Laboral 2024. Publicado en el BOE
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Convenio Colectivo del sector de Hostelería de Santa Cruz de Tenerife
Conclusiones del debate en la OIT sobre el futuro del trabajo y la digitalización en el comercio
Arranca la Mesa de negociación del Convenio de Rurales antes de finalizar su vigencia a petición de CCOO, UGT y FINE
Convenio AHORRO: CCOO solicita reunión urgente a CECA para tratar el problema del rendimiento en especie de los préstamos