Archivado en Comunicats

II Confer猫ncia de COMFIA de les Terres de Lleida

El dia 22 de juny va tenir lloc la II Confer猫ncia del Sindicat de Serveis Financers i Administratius (COMFIA) CCOO de les Terres de Lleida, en la qual es van renovar els 貌rgans de direcci贸 del Sindicat Intercomarcal de COMFIA-CCOO de les Terres de Lleida i es van elegir els membres que aniran al Consell de la Federaci贸 de COMFIA-CCOO de Catalunya.

El Sindicat Intercomarcal de COMFIA-CCOO de les Terres de Lleida compta en aquests moment amb 1.050 afiliats i afiliades, que l'han convertit en el tercer sindicat de la Uni贸 Intercomarcal de les terres de Lleida, i amb 80 delgats i delegades, que el situen com a primera for莽a sindical del sector a la demarcaci贸 de Lleida.

En la confer猫ncia tamb茅 es va donar informaci贸 sobre la negociaci贸 col路lectiva que est脿 en marxa, de les perspectives de la negociaci贸 que s'obrir脿 en els propers mesos i de l'actuaci贸 de les empreses de serveis integrals en els diferents sectors que formen COMFIA.

EXECUTIVA DE COMFIA DE LLEIDA

Pep Molin茅 Regla, secretari general