Archivado en Comunicats

ELS PLECS DE C脌RRECS ES TANQUEN EN FALS

Els expedients sancionadors no han estat anul路lats

La Direcci贸 que de manera molt alegre va obrir 15 expedients de Plecs de C脿rrecs, amb greus imputacions a 15 Directors d聮Oficines, a decidit, tot mantenint les imputacions donar per tancada la q眉esti贸, sense cap sanci贸 a ning煤 dels imputats.

Ha de quedar molt clar a tothom, que la Caixa, mante la seva versi贸 dels fets que varen donar peu als plecs de c脿rrec.

脡s a dir, els expedients no han estat an聲nulats, s聮han tancat amb un toc d聮atenci贸.

Per tant, davant la postura de la Direcci贸, recomanem molta precauci贸 en les nostres actuacions professionals, tant de caire personal com en la operat貌ria amb la clientela. Davant qualsevol operaci贸 que es pugui crear dubtes, cal demanar autoritzaci贸.

PER A LA NOSTRA DIRECCIO TOTS SOM SOSPITOSOS, fins que demostrem el contrari i encara aix铆, sempre voldran mantenir els dubtes.

Es una pol铆tica de personal, molt poc motivadora, per貌 aix铆 va tot.

Quant als objectius, es remetem a la nostra nota del dia 20 de Gener. Des de fa molts anys venim exigint a la Direcci贸 que modifiqui els par脿metres que computen, de manera que s聮evitessin situacions com la present. I aconseguir que els objectius ser servissin per crear una din脿mica per donar viabilitat a llarg termini a l聮Entitat.