Archivado en Comunicats

COMUNICAT CAIXA TARRAGONA

HA COMENÇAT EL BALL

Les recents notícies sobre l’absorció de la CCM (Caja Castilla la Mancha) per part d’UNICAJA són el tret de sortida del ball de fusions i/o absorcions que previsiblement es produiran durant el segon semestre de 2009.

La gestió realitzada per part d’alguns directius de caixes d’estalvi durant els darrers anys , en què s’han oblidat la naturalesa jurídica i social de les caixes, i s’han llançat a una desfermada carrera expansionista, assumint riscos temeraris, només per aconseguir uns beneficis que ara es revelen ficticis, i que els han reportat grans incentius econòmics només a ells. Per contra, han dut a les seves respectives institucions a situacions límit que ara tindran greus conseqüències econòmiques i socials.

Si els poders públics han d’acabar suportant alguns dels errors dels nostres yupis de torn, exigim que se’ls demanin responsabilitats des d’ara mateix i se’ls aparti immediatament dels llocs de gestió que encara estan ocupant.

El nostre sindicat COMFIA-CCOO, majoritari en el sector d’estalvi, sempre ho hem tingut molt clar, i ara no afluixarem en la defensa de la naturalesa jurídica de les nostres entitats ni en la defensa dels nostres llocs de treball.

Tarragona, 20 de febrer de 2009

Veure en PDF