Archivado en Comunicats

COMUNICAT CAIXA TARRAGONA

HA COMEN脟AT EL BALL

Les recents not铆cies sobre l聮absorci贸 de la CCM (Caja Castilla la Mancha) per part d聮UNICAJA s贸n el tret de sortida del ball de fusions i/o absorcions que previsiblement es produiran durant el segon semestre de 2009.

La gesti贸 realitzada per part d聮alguns directius de caixes d聮estalvi durant els darrers anys , en qu猫 s聮han oblidat la naturalesa jur铆dica i social de les caixes, i s聮han llan莽at a una desfermada carrera expansionista, assumint riscos temeraris, nom茅s per aconseguir uns beneficis que ara es revelen ficticis, i que els han reportat grans incentius econ貌mics nom茅s a ells. Per contra, han dut a les seves respectives institucions a situacions l铆mit que ara tindran greus conseq眉猫ncies econ貌miques i socials.

Si els poders p煤blics han d聮acabar suportant alguns dels errors dels nostres yupis de torn, exigim que se聮ls demanin responsabilitats des d聮ara mateix i se聮ls aparti immediatament dels llocs de gesti贸 que encara estan ocupant.

El nostre sindicat COMFIA-CCOO, majoritari en el sector d聮estalvi, sempre ho hem tingut molt clar, i ara no afluixarem en la defensa de la naturalesa jur铆dica de les nostres entitats ni en la defensa dels nostres llocs de treball.

Tarragona, 20 de febrer de 2009

Veure en PDF