Archivado en Comunicats

COMUNICAT CAIXA TARRAGONA

NO TENEN VERGONYA

Aquests darrers dies ens estant arribant moltes consultes sobre el tema dels despla莽aments.

Per tal de donar resposta a les diferents consultes ens hem posat en contacte amb el Departament de Recursos Humans i hem comentat la recent publicada Normativa general sobre autoliquidaci贸 de despeses de viatges... Al seu apartat quatre ens diu textualment: 聯En els despla莽aments de treball efectuats amb vehicle propi cal indicar el nombre de quil貌metres efectuats [聟].聰

Anar a les reunions de zona a les tardes 茅s treball o plaer?

Encara que ens invitin i acudim volunt脿riament, nom茅s faltaria. El nostre conveni diu clarament que s贸n hores extraordin脿ries.

Per tant, centrem la q眉esti贸. Qu猫 m茅s volen?

Anem a treballar gratis, no ens volen pagar el dinar, i ara ens regategen fins i tot el quilometratge.

Fins on arriba el cinisme dels nostres directius?

Ara volen estalviar despeses, sempre del mateix canto, per tal de dissimular els seus errors de gesti贸, i aix铆 poder maquillar els resultats. Per貌 ells continuen cobrant els mateixos sous exorbitants, perqu猫, no ens enganyem, la crisi que ells han provocat no volen que afecti a les seves butxaques.

Companys, quan assistim a una reuni贸 a la tarda hem de cobrar els quil貌metres, el dinar, si aix貌 fa que no puguem anar a dinar a casa, i les hores extraordin脿ries, perqu猫 ja n聮hi ha prou de fer-los regals, mentre el nostre comit猫 de direcci贸 continua cobrant els seus incentius com si aqu铆 no hagu茅s passat res.

Si us retornen les notes de despeses feu-nos-ho saber.

Prendrem les mesures oportunes!

Tarragona, 19 de febrer de 2009

Veure en PDF