Archivado en Comunicats

COMUNICAT CAIXA TARRAGONA

COM SEMPRE, FAN TARD

Amb data 27-01-08 es va tornar a signar el conveni. Avui, 28-01-09, la Direcció de Caixa Tarragona treu una notícia on s’informa a la plantilla la no aplicació de l’increment previst del 2%, a causa, segons ells, de l’anul•lació per sentència de l’Audiència Nacional (recordem que no era ferma) i que un cop solucionat ja ho farien. Doncs, vés per on, ja tarden.

-Què passa?
-No saben que l’ACARL també l’ha tornat a signar?
-És que no els informen?
-Que no els tenen en compte per a res?
-O és que sí que els informen i continuen anant a la seva bola?
-Que no els ha arribat la valisa?
-Que també, per reduir despeses, han deixat de pagar la quota de l’ACARL?

Si els seus no els informen i sembla que no els tinguin en compte per a res, o si continuen anant a la seva bola, ens donen uns grans motius de confiança per afrontar aquest temps de crisi.

Els felicitem per la bona imatge que donen a la plantilla tornant a utilitzar mesures equivocades amb no se sap quina finalitat i sense cap raó d’ésser.

Senyors de la Direcció, tenir manca d’informació no porta a prendre bones mesures i més en els temps que corren. Ja tarden en complir el conveni.

Recordem que la mitja paga de l’acord de l’any 80 que s’abona aquest mes de gener va ser guanyada en sentència de l’Audiència Nacional l’any 1995 pel conflicte col•lectiu presentat per la secció sindical de CCOO de Caixa Tarragona.

Els felicitem per tornar a ser LA RIOTA DEL MÓN MUNDIAL.

Tarragona, 28 de gener de 2009

Veure en PDF