Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

ORIENTACI脫 I FORMACI脫 PROVES DE PROMOCI脫 PER CAPACITACI脫 2009

En compliment del Conveni s聮han convocat les proves de capacitaci贸 per accedir als nivells X i VIII, que obligat貌riament s聮han de celebrar com a m铆nim cada tres anys, sense haver d聮esperar la promoci贸 per experi猫ncia. El nombre de places que es convoquen 茅s el seg眉ent:

-    3% del total de la plantilla dels nivells XIII, XII i XI   al nivell X

-    3% del total de la plantilla dels nivells XIII, XII i XI   al nivell VIII

Aquestes van ser convocades formalment per la Caixa en la seva Circular Interna 408 de data 08-09-2008, i d聮acord amb aquesta es va procedir durant el mes de novembre a confirmar les inscripcions v脿lides als qui ho havien sol聲licitat. (Hi podien conc贸rrer tots els empleats fixos amb dos anys, com a m铆nim, d聮antiguitat a l聮entitat.)

A banda de les tutories que fa l聮ESCA, hem cregut convenient crear grups de treball per facilitar la formaci贸 i orientaci贸 d聮aquells empleats que estiguin interessats. Organitzarem sessions dirigides per companys entesos en les mat猫ries exposant parts del temari i resoldran els dubtes que hi hagi.

脡s important saber quants esteu interessats per poder fixar calendari i ubicaci贸 de les sessions en funci贸 de les vostres demandes. Per tal d聮organitzar els grups, cal que ens dirigiu un correu a caixatarragona@comfia.ccoo.es.

Tarragona, 26 de gener de 2009