Archivado en Comunicats, Salari

L'economat i l'aportaci贸 al pla de pensions augmentaran un 2%

Els nostres salaris pugen el 2% des de l聮1 de gener de 2009

12-01-2009 Novament constatem que la negociaci贸 col路lectiva 茅s la millor f贸rmula per mantenir els nostres salaris i organitzar la defensa dels nostres interessos. (PDF:Cat)

Els nostres salaris pugen el 2% des de l'1 de gener de 2009

El Conveni Col路lectiu de Banca 2007-2010 estableix que els nostres salaris s'incrementin des de l'1 de gener en un 2%.

1. La dada de l'IPC de 2008 茅s coneguda, tot i que no 茅s oficial. D猫cima amunt, d猫cima avall, es situar脿 al voltant de l'1,5%. Aix貌 vol dir, mig punt per sota de l'increment dels nostres salaris, cosa que representa una millora significativa del nostre poder adquisitiu.

2. Aix貌 tamb茅 comporta que els nostres salaris no s'han de revisar una vegada ha finalitzat el 2008, per貌 si que s'haur脿 de fer al final de 2009 si l'increment de l'IPC es situa per sobre del 2%, ja que mantenim la cl脿usula de revisi贸 salarial per a 2009 i 2010.

En la n貌mina de gener augmentaran en un 2% els conceptes salarials J.11 Economat i J.12 Aportaci贸 al pla de pensions
J.11 Economat
Qui va cobrar un import en la n貌mina de 2008, per aquest concepte, el veur脿 incrementat en un 2%.
J.12 Aportaci贸 al pla de pensions

Col路lectiu A, A1, A2 y C:
481,89 euros

Col路lectiu B:
739,88 euros

Tamb茅 les hem fet con猫ixer als bancs, amb l'objectiu que puguem cobrar l'increment salarial aquest mes de gener.

Novament constatem que la negociaci贸 col路lectiva 茅s la millor f贸rmula per mantenir els nostres salaris i organitzar la defensa dels nostres interessos. La capacitat negociadora dels sindicats 茅s la garantia m茅s gran per aconseguir els nostres objectius i regular i millorar les nostres condicions laborals.

Gener de 2009