Archivado en Comunicats

Ja tenim signat el Conveni de Catalunya doficines i despatxos (2008-2011)
Després de gairebé un any de negociacions, COMFIACCOO i FesUGT, per la part social, i Foment del Treball i Pimec, per la part empresarial, han signat el Conveni Col·lectiu de Catalunya dOficines i Despatxos, amb una vigència de 4 anys (2008 2011).
La negociació ha estat llarga i al final ha valgut la pena ja que sha aconseguit establir les bases duna major dignificació, alhora que modernització del sector, ja que desapareixen definitivament les categories professionals (herència de les velles ordenances laborals franquistes). Daquesta manera, també sobre la porta a un disseny de carrera professional pels treballadors i treballadores del sector.
Les principals millores que es desprenen del conveni són:
- Passi de categories professionals a grups professionals.
- Nova taula salarial per al 2008, que es concreta en un increment mig del voltant dun 6%.
- Manteniment del poder adquisitiu per als anys 2009 i 2010, amb lIPC previst i clàusula de garantia salarial.
- IPC previst més 025 amb clàusula de garantia salarial per al 2011.
- Introducció dun nou plus festiu, amb especial incidència en festius especials (Nadal, Cap dAny i Reis).
- Clarificació del procediment delaboració dels calendaris laborals, amb sotmetiment al TLC.
- Inclusió de les millores a la Llei dIgualtat.
- Permís sense sou de fins un mes lany, per adopció a lestranger.
- 12 hores lany de permís retribuït per visita mèdica, incloent acompanyament de familiar directe.
- Nova redacció en lapartat de salut laboral.
- Ciberdrets i us del correu electrònic.
Properament enviarem informació més detallada afegint-hi la taula salarial del 2008.
Per a més informació us podeu adreçar a oficat@comfia.ccoo.es - Tel. 93 481 27 45
Barcelona, 17 de desembre de 2008
sectorial de serveis administratius i tècnics de COMFIA Catalunya
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Calendario Laboral 2023. Publicado en el BOE
29.03.23
CCOO desmiente que en España falte personal para trabajar en la Hostelería, lo que faltan son condiciones de trabajo dignas y mejores salarios
CCOO Insta a Función Pública la aplicación inmediata del incremento salarial de 2022
CCOO y UGT emplazan a las Patronales para cerrar el texto del convenio de Consultorías y Estudios de Mercado el día 11 de abril