Archivado en Comunicats, beneficis socials

comunicat

DIA de LLIURE DISPOSICI脫

Ara que hem entrat ja al 煤ltim mes d聮enguany, cal recordar que el Conveni Col聲lectiu vigent contempla un dia de lliure disposici贸, que es perdr脿 irremissiblement si no es gaudeix dintre de l聮any 2008.

Est脿 contemplat al Conveni Col聲lectiu 2007-2010, al seu ANNEX 2, al punt 4t., que explica d聮un dia de lliure disposici贸>.

Per tant aquest 茅s el primer any que podem gaudir d聮aquest dia de propina, esperem que no sigui l聮煤ltim (recordem que la validesa del nostre Conveni s聮est脿 discutint als tribunals).

脡s ben l貌gic que s聮hagi guardat per si es necessitava algun dia a causa d聮alguna  inesperada circumst脿ncia no especificada en cap dels permisos reglamentaris. Per貌 ara que entrem a l聮煤ltim mes del 2008, 茅s hora d聮utilitzar-lo.

No cal justificar-lo i es pot ajuntar als dies de vacances que encara no s聮hagin gaudit. Per a demanar-lo s聮ha d聮entrar a la Intranet, anar a Inici de circu茂ts, entrar a empleat, entrar a Petici贸 de baixes i permisos, clicar la finestreta perqu猫 es desplegui el men煤, entrar a baixa, introduir el motiu, i cercar dia de lliure disposici贸, que 茅s diferent finestreta que la de vacances; per tant per demanar vacances i, a m茅s, demanar aquest dia, s聮haur脿 de fer en dues vegades.

Que sigui profit贸s.

5 de desembre de 2008 聳 com 51/08

Afilia't a  COMFIA-CCOO
compromesos amb tu

"Estar al dia@dia.net t'interessa"
Si vols rebre les noticies del sector gratu茂tament, suscriu-te.