Archivado en Comunicats, beneficis socials

Volem un dia de festa i avantatges en la telefonia m貌bil

Peticions a Banc Sabadell

03-12-2008 A continuaci贸 reprodu茂m el m茅s essencial de les cartes que hem enviat recentment a Javier Vela, Sots-director General, on fem dues peticions: un dia de festa i telefonia m貌bil per a tots. (PDF:Cat)

Peticions a Banc Sabadell

Un dia de festa

"Els dies 24 i 31 de desembre s贸n, tradicionalment, jornades laborals en les quals l'activitat 茅s baixa, at猫s que socialment es consideren com a semifestives i, en la pr脿ctica, la feina es limita a les tasques obligades per l'obertura de les oficines. En aquesta ocasi贸, a m茅s a m茅s, els dies 26 i 27 de desembre i 2 i 3 de gener tamb茅 podrien tenir la mateixa consideraci贸.

脡s per aix貌 que, fent-nos ress貌 de les veus dels treballadors, els sol路licitem que tota la plantilla pugui fer festa un d'aquests dies en concepte de lliuran莽a a c脿rrec de l'empresa."

Telefonia m貌bil

"La decisi贸 del Banc de canviar de companyia subministradora de tel猫fons, ara 茅s Vodafone, ha comportat, d'una banda, la incorporaci贸 d'una nova eina de comunicaci贸 que permet trucades, correu electr貌nic, la navegaci贸 per Internet i, de l'altra, un estalvi de costos molt significatiu per les tarifes especials per a empleats de grans empreses. Aquest estalvi de costos beneficia a una part significativa d'empleats, en la seva majoria t猫cnics, per貌 entenem que tot el personal del Grup hauria de poder beneficiar-se de l'esmentat estalvi.

Li sol路licitem que estudi茂 la possibilitat de negociar amb Vodafone que tots els empleats del Grup puguem beneficiar-nos d'un m貌bil BlackBerry i l'aplicaci贸 de aquestes tarifes tant avantatjoses."

Confiem que la resposta de l'empresa sigui positiva.

Desembre de 2008