Archivado en Comunicats
Una de Freda i una de calenta
Caixa Sabadell - Comunicat
Igual que ahir felicitàvem a la Direcció pel pacte aconseguit, avui lamentem la darrera idea que ha tingut per abaratir costos: la suspensió de contracte de 16 empleats que estan a tocar de la data de jubilació parcial, perquè es puguin quedar a casa sense venir a treballar. Tot això a canvi duna reducció del sou del 12,5%, menyspreant la vàlua del seu treball i lexperiència acumulada.
Una vegada més, la Direcció no té en compte a la Representació Legal dels Treballadors i Treballadores i fa efectiva una reducció encoberta de plantilla que va començar fa cinc mesos amb la finalització de contractes fixes en període de prova. Malgrat que algú pugui pensar que és una bona notícia pels afortunats, des de la secció sindical de CCOO tenim lobligació de mirar pel conjunt de lEntitat i per tant, hem de manifestar-nos en contra daquesta mesura pels motius següents: · Sobrecarrega encara més la feina als centres de treball, ja que aquestes persones no seran substituïdes i, per tant, el seu treball se lhauran de repartir entre els companys i companyes. · És discriminatòria envers els altres companys i companyes que es troben en una situació similar i hauran de continuar treballant fins no se sap quan. A més, és poc transparent, ja que no hi ha un criteri clar a lhora descollir els beneficiats. · En època de crisi no ens podem permetre pagar un salari sense obtenir un treball a canvi. Des de CCOO continuem apostant per la defensa dels llocs de treball i lestabilitat en locupació. Si es volen adoptar mesures destalvi de costos nhi ha de més efectives i menys traumàtiques per a la Caixa. Malgrat tot, vetllarem per la transparència i legalitat del procés i per la seguretat dels companys i companyes afectats.
Calendario Laboral 2024. Publicado en el BOE
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Reunión de negociación del Convenio Colectivo de Mercadona
Acuerdo en Konecta BTO: El horario impuesto por la Modificación Sustancial de las Condiciones de Trabajo, es una opción voluntaria y no forzosa
CCOO denuncia que han empeorado las condiciones laborales y salud de las Camareras de Pisos, por el aumento de las cargas de trabajo
Javier de Dios (CCOO): "La presión comercial y la carga de trabajo de los empleados de banca son brutales"