Archivado en
Prou desclavatge!
Esclavatge: estat d'esclaus/aves Esclau/ava: Persona sotmesa a la propietat absoluta d'altri. La seva vida podia ser extraordinàriament dura, especialment si era dedicat/da a un treball productiu o tolerable quan assolia la confiança de l'amo, cosa que s'esqueia quan entrava al seu servei personal.
Vés per on una definició que encaixa amb la dels treballadors/es de Caixa Laietana del segle XXI. Sobretot amb qui formen part de la plantilla de manera interina. És potser per això, que quan verbalment s'ha comunicat a una sèrie de persones que continuarien o renovarien el contracte, amb dia i hora per anar a signar-lo, vint-i-quatre hores abans (en el millor dels casos) i també telefònicament, se'ls avisa que ja no fan falta a Caixa Laietana, que la política de l'empresa ha canviat, que en tot cas ja els/les avisaran quan calgui. Com si fossin simples mercaderies que una vegada utilitzades es poden llençar.
Senyors, quan es dóna una paraula és un compromís ferm. Han pensat que aquest jovent s'havia organitzat la vida, si més no, aquest curs, en funció de la feina promesa? Han pensat que molts han renunciat a altres treballs, a altres oportunitats de feina? Saben que n'hi ha que han deixat de matricular-se a cursos, altres carreres, per les promeses que els hi han fet des del departament de personal? Són coneixedors que hi ha qui havia llogat un pis per residir més a prop de l'oficina que
Com sempre,
Si hi ha problemes s'han de buscar solucions, i la solució no és jugar-se el futur de la gent als daus: ara en despatxem uns quants, ara no renovem a d'altres i ens estalviem uns quants calerons. Mentrestant apretem, ofeguem i explotem a qui tenim en plantilla i qui dia passa any empeny. NO, no senyors, no és això.
NOTA.- US VOLEM ACONSELLAR A TOTHOM QUE SIGNI
CCOO Servicios expresamos nuestro pésame por el asesinato hoy de Paula, trabajadora de Transcom.
CCOO denuncia la contratación por Obra y Servicio en Contact Center
Convenio Colectivo de Oficinas y Despachos de Madrid 2019-2021, publicado en el Boletín Oficial de la Comunidad de Madrid
El Convenio echa a andar
Calendario Laboral 2021. Publicado en el BOE
Herramienta de cálculo de la Plusvalía Municipal según municipio - Forociudad -