Archivado en Comunicats, beneficis socials

La patronal de les TIC rebutja el di脿leg social impedint tot acord i pret茅n, despr茅s d聮any i mig, comen莽ar de nou les negociacions

CCOO considera que al sector de les noves tecnologies li manca una patronal moderna, seriosa i oberta al di脿leg social

Despr茅s de m茅s d'any i mig d'intenses negociacions, la Junta Directiva de l'AEC (Associaci贸 Espanyola d'Empreses Consultores) va decidir el passat 15 de juliol deslegitimar als negociadors que els representaven, rebutjant de ple el preacord aconseguit entre ells i les centrals sindicals CCOO i UGT.

COMFIA-CCOO denuncia l聮actitud de la patronal de les TIC i confirma un cop m茅s que al sector de les TIC (tecnologies de la Informaci贸 i la Comunicaci贸) li manca una associaci贸 patronal moderna, que aposti fermament per una ocupaci贸 de qualitat i en condicions dignes i  alhora que treballi per l'efic脿cia del servei i la regulaci贸 de tan estrat猫gica activitat.

Despr茅s d'any i mig d'intenses negociacions, proposen 聯comen莽ar de nou聰

Les direccions de les empreses que amb el seu consell, ajuda i guia, han d'assessorar al teixit empresarial espanyol per a obtenir major valor afegit, que amb la seva aportaci贸 han de recolzar a la investigaci贸 i innovaci贸 per a guanyar en competitivitat, desautoritzen a les persones en les quals han delegat durant 18 mesos i no ofereixen una altra opci贸 que la de 聯comen莽ar de nou聯.

COMFIA-CCOO prefereix pensar que la patronal ha gastat una broma, de molt mal gust, aprofitant l聮inici de les vacances, per貌 malauradament 茅s de preveure que no es tracta de cap broma per la qual cosa COMFIA-CCOO iniciar脿 mobilitzacions en el sector a partir de setembre.

COMFIA-CCOO TIC