Archivado en Comunicats, Salari, Ocupacio

Davant de qualsevol dubte sobre com realitzar una feina, cal dirigir-se sempre al superior immediat

Alerta! Col.laborador de BancSabadell extern acomiadat per treballar " inapropiadament"


24 07 08 Cal complir escrupolosament la normativa de treball, tant els treballadors de BS i també els nostres col·laboradors externs, malgrat que això ens pugui donar la sensació de ser menys àgils en l’execució de les nostres tasques.


pdf
print
pmail
Untitled Document
ALERTA!
COL·LABORADOR EXTERN A C O M I A D A T PER TREBALLAR "INAPROPIADAMENT"

Recentment el Banc ha comunicat a l'empresa externa que dóna suport al correu electrònic del Grup BS, que prescindia de manera irrevocable dels serveis de la persona que ho estava portant els darrers 20 anys, degut a que havia tingut una actuació "fora de lloc" i del tot inacceptable en el desenvolupament de la seva funció.

Com a resum podem dir que, en una contesta a una queixa sobre el funcionament del correu, havia fet un ús incorrecte de la gramàtica en la seva resposta, "gens apropiada per la comunicació entre una empresa externa i el seu client", en aquest cas un empleat de BS.

No qüestionem que la contesta en concret pugui haver estat "poc apropiada". El que ens deixa més indignats i perplexes és que es pugui prescindir d'aquesta manera de qui ha estat durant tot aquest temps fent més del que li corresponia quan ha calgut (reconegut per tothom qui el coneix) per tal d'ajudar a que BS aconseguís els seus objectius, més vegades de les desitjades, amb reptes de temps i situacions poc raonables, desplaçaments a on i quan ha calgut, horaris sense fi, i un llarg etcètera que no cal detallar.

Aquesta situació ens ha de fer observar que NO COMPTA per a res el que haguem pogut fer amb anterioritat, per molt orgullosos que ens sentim professionalment i encara que se'ns hagi reconegut en el seu moment. La més mínima errada en el PRESENT, si s'acompanya d'una petició de sanció d'algú que desitja un CÀSTIG EXEMPLIFICATIU, ens pot portar a qualsevol de nosaltres a una situació similar.

El més xocant és que la mala praxis que ha provocat aquesta reacció pot haver estat habitual en la forma de treballar de la persona, sense que ni els seus caps ni ningú li hagi fet notar res al respecte durant tot aquest temps. Fins i tot podria esdevenir exemple erroni i perillós per a d'altres companys.

Cal, doncs, que tots tinguem molt clar QUÉ és el que s'espera de nosaltres i COM hem de desenvolupar la nostre feina. I, perquè no tornin a passar fets similars, cal fer-ho complint escrupolosament la normativa de treball, tant els treballadors de BS i també els nostres col·laboradors externs, malgrat que això ens pugui donar la sensació de ser menys àgils en l'execució de les nostres tasques.

Davant de qualsevol dubte sobre com realitzar una feina, cal dirigir-se sempre al superior immediat abans de córrer el risc de resoldre'l de forma equivocada i que això pugui acabar en una sanció.

Juliol de 2008