Archivado en Comunicats, Salari, Ocupacio

Alerta! Col.laborador de BancSabadell extern acomiadat per treballar " inapropiadament"

24 07 08 Cal complir escrupolosament la normativa de treball, tant els treballadors de BS i tamb茅 els nostres col路laboradors externs, malgrat que aix貌 ens pugui donar la sensaci贸 de ser menys 脿gils en l聮execuci贸 de les nostres tasques.

Untitled Document
ALERTA!
COL路LABORADOR EXTERN A C O M I A D A T PER TREBALLAR "INAPROPIADAMENT"

Recentment el Banc ha comunicat a l'empresa externa que d贸na suport al correu electr貌nic del Grup BS, que prescindia de manera irrevocable dels serveis de la persona que ho estava portant els darrers 20 anys, degut a que havia tingut una actuaci贸 "fora de lloc" i del tot inacceptable en el desenvolupament de la seva funci贸.

Com a resum podem dir que, en una contesta a una queixa sobre el funcionament del correu, havia fet un 煤s incorrecte de la gram脿tica en la seva resposta, "gens apropiada per la comunicaci贸 entre una empresa externa i el seu client", en aquest cas un empleat de BS.

No q眉estionem que la contesta en concret pugui haver estat "poc apropiada". El que ens deixa m茅s indignats i perplexes 茅s que es pugui prescindir d'aquesta manera de qui ha estat durant tot aquest temps fent m茅s del que li corresponia quan ha calgut (reconegut per tothom qui el coneix) per tal d'ajudar a que BS aconsegu铆s els seus objectius, m茅s vegades de les desitjades, amb reptes de temps i situacions poc raonables, despla莽aments a on i quan ha calgut, horaris sense fi, i un llarg etc猫tera que no cal detallar.

Aquesta situaci贸 ens ha de fer observar que NO COMPTA per a res el que haguem pogut fer amb anterioritat, per molt orgullosos que ens sentim professionalment i encara que se'ns hagi reconegut en el seu moment. La m茅s m铆nima errada en el PRESENT, si s'acompanya d'una petici贸 de sanci贸 d'alg煤 que desitja un C脌STIG EXEMPLIFICATIU, ens pot portar a qualsevol de nosaltres a una situaci贸 similar.

El m茅s xocant 茅s que la mala praxis que ha provocat aquesta reacci贸 pot haver estat habitual en la forma de treballar de la persona, sense que ni els seus caps ni ning煤 li hagi fet notar res al respecte durant tot aquest temps. Fins i tot podria esdevenir exemple erroni i perill贸s per a d'altres companys.

Cal, doncs, que tots tinguem molt clar QU脡 茅s el que s'espera de nosaltres i COM hem de desenvolupar la nostre feina. I, perqu猫 no tornin a passar fets similars, cal fer-ho complint escrupolosament la normativa de treball, tant els treballadors de BS i tamb茅 els nostres col路laboradors externs, malgrat que aix貌 ens pugui donar la sensaci贸 de ser menys 脿gils en l'execuci贸 de les nostres tasques.

Davant de qualsevol dubte sobre com realitzar una feina, cal dirigir-se sempre al superior immediat abans de c贸rrer el risc de resoldre'l de forma equivocada i que aix貌 pugui acabar en una sanci贸.

Juliol de 2008