Archivado en Comunicats, Salari, Ocupacio

Els representants de Banc Sabadell ens van comunicar que la resposta a les nostres demandes la tindrem al voltant de la primera setmana de setembre

Garant铆es per a la plantilla de banca d'assegurances

21 07 08 El passat dia 17, representants sindicals (CCOO i UGT) vam mantenir una reuni贸 amb els responsables de Relacions Laborals de Banc Sabadell. Els vam comunicar que 茅s responsabilitat del Banc donar seguretat i estabilitat al col路lectiu de treballadors de la Banca d聮Assegurances i que la millor manera de fer-lo 茅s complir el comprom铆s que dies abans ens va donar el Conseller Delegat d聮assolir un acord col路lectiu.

GARANT脥ES PER A LA PLANTILLA DE BANCA D'ASSEGURANCES

El passat dia 17, representants sindicals (CCOO i UGT) de les filials de Banca Assegurances i de Banc Sabadell vam mantenir una reuni贸 amb els responsables de Relacions Laborals, Srs. Soler Le贸n i Lluc Orta. En la reuni贸 els vam manifestar la nostra inquietud respecte al futur de la plantilla de Bansabadell Seguros Generales; Bansabadell Vida i Bansabadell Pensions despr茅s de la compra per part de Zurich del 50% d'aquestes societats, compra que inclou la seva gesti贸.

Els vam comunicar que 茅s responsabilitat del Banc donar seguretat i estabilitat al col路lectiu de treballadors de la Banca d'Assegurances i que la millor manera de fer-lo 茅s complir el comprom铆s que dies abans ens va donar el Conseller Delegat d'assolir un acord col路lectiu que asseguri les condicions laborals i el lloc de treball a la plantilla afectada. Per aix貌, 茅s necessari acordar el manteniment de les condicions del Conveni Col路lectiu de Banca i de les condicions extra-conveni, vigents en tot moment, i assegurar la reserva del lloc de treball en el Grup Banc Sabadell.

Els representants de l'entitat ens van comunicar que tindr铆em resposta a les nostres demandes al voltant de la primera setmana de setembre perqu猫, van afirmar, encara s'est脿 negociant amb Zurich el desenvolupament de l'acord. Res m茅s.

Nosaltres opinem que si la voluntat del Banc 茅s, com afirmaven abans de la compra efectiva, establir un Acord que salvaguardi les condicions dels empleats, 茅s compatible desenvolupar les condicions de l'acord amb Zurich i acordar per escrit el que sol路licitem.

Continuarem informant.

Sabadell, 21 de juliol de 2008