Archivado en Comunicats, Ocupacio

CCOO ens disposem a ser al vostre costat

脡s necessari un acord col路lectiu!

11 07 08 Ja 茅s p煤blica la venda del 50% de Banca d聮Assegurances (Bansabadell Vida, Bansabadell Pensions i Bansabadell Seguros Generales) a la companyia d聮assegurances Zurich. A partir de la propera setmana s聮iniciaran les negociacions per establir les condicions per a la plantilla afectada per aquesta operaci贸. En aquestes conversacions tamb茅 estaran presents els representants sindicals de les empreses de Banca Assegurances.

Untitled Document

脡s necessari un acord col路lectiu!

Som conscients que hi ha diverses situacions contractuals entre la plantilla d聮aquestes filials. Per aix貌, per poder donar seguretat i tranquil路litat respecte a la seva situaci贸 a tots els treballadors i treballadores de Banca Assegurances, s聮han d聮acomplir les seg眉ents circumst脿ncies:

1) Cal un Acord Col路lectiu signat per la representaci贸 sindical de Banc Sabadell i de les filials, aix铆 com per representants amb poders de la societat resultant.

2) El Pacte ha de recollir, a m茅s de les condicions particulars de categoria, salari, antiguitat, etc., l聮aplicaci贸 present i futura de les condicions del Conveni de Banca i les extra-conveni de Banc Sabadell.

3) Ha de recollir la reserva al lloc de treball en el Grup Sabadell a tots els actuals empleats d聮aquestes filials, sense excepci贸. I ha de recollir la possibilitat de retorn al Banc en determinades circumst脿ncies, entre d聮altres, que es produ铆s un incompliment del Pacte Col路lectiu que haguem signat i una possible modificaci贸 unilateral de les condicions pactades.

CCOO entenem la necessitat del Grup d聮incrementar negoci i amb aix貌 millorar els resultats de l聮entitat, circumst脿ncia que ha de ser compatible amb el manteniment i tamb茅 millora de les condicions dels empleats. En conseq眉猫ncia, estem segurs de que aconseguirem l聮Acord Col路lectiu que asseguri aquests aspectes.

En qualsevol cas, nosaltres ens disposem a ser al vostre costat, amb tota la informaci贸 necess脿ria. Aprofitem per a recordar-vos que la millor defensa dels drets laborals 茅s la col路lectiva. Si estem tots units, sempre som m茅s forts.

Sabadell, 11 de juliol de 2008