Archivado en Comunicats, beneficis socials

comunicat

Permisos sense sou.

Tal com estem fent en els nostres 煤ltims comunicats, tot aclarint articles del Conveni, avui us parlarem dels Permisos Sense Sou.

La nova redacci贸  del article 39 del Conveni Col聲lectiu diu que:

< ... en casos extraordinaris i degudament justificats, les Caixes podran concedir permisos sense sou per un m脿xim de sis mesos. L聮empleat haur脿 de formular la seva sol聲licitud a l聮entitat amb un m铆nim de set dies d聮antelaci贸 a la data de comen莽ament del perm铆s sol聲licitat. Aquest perm铆s podr脿 gaudir-se una sola vegada cada quatre anys.>

Dins dels sup貌sits als que es refereix el primer par脿graf d聮aquest article, el personal amb m茅s de dos anys de servei efectiu a l聮empresa tindr脿 dret a sol聲licitar els seg眉ents permisos no retribu茂ts:

D聮una setmana fins a un mes, per necessitats familiars degudament acreditades, entre les quals s聮entendran incloses, entre d聮altres, l聮adopci贸 a l聮estranger i el tractament per t猫cniques de reproducci贸 assistida, podent ampliar-se fins a sis mesos per accident o malaltia greu de parents fins a primer grau de consanguinitat o afinitat. Aquest perm铆s no podr脿 sol聲licitar-se m茅s d聮una vegada cada dos anys.

D聮una setmana fins a sis mesos, per hospitalitzaci贸 o cures pal聲liatives per a parents fins a primer grau de consanguinitat o afinitat. En aquests casos no s聮exigiran els dos anys de servei efectiu a l聮empresa i es podr脿 sol聲licitar tantes vegades com es produeixin les causes degudament acreditades.

En els dos sup貌sits anteriors es facilitar脿 el acc茅s a les activitats formatives.

Entre un i sis mesos per finalitzar estudis superiors o doctorats.

Acabat el per铆ode de perm铆s, es dur脿 a terme la reincorporaci贸 a l聮Entitat l聮endem脿 de la seva finalitzaci贸.

5 de maig del 2008 聳 com. 23/08

Afilia't a  COMFIA-CCOO
compromesos amb tu

"Estar al dia@dia.net t'interessa"
Si vols rebre les noticies del sector gratu茂tament, suscriu-te.