Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

LES VACANCES

S¬íacosten les tan esperades vacances. √Čs en aquest per√≠ode que la manca de recursos humans es fa, si m√©s no, m√©s palesa.

Hom se les prepara amb un cert temps d’antelació -els que les fan i els que no les fan- . Tots ens les podem preparar:

- L¬íhorari √©s de 8.00 h a 15.00 h. Si el respectem, estarem m√©s descansats per comen√ßar-les; els que ens quedem tamb√© ho estarem quan els companys i companyes facin vacances.

- A les reunions estem convidats: les invitacions es poden refusar. A partir de les 15.00 h el temps √©s nostre i no hem de donar explicacions a ning√ļ. Haurem de preguntar si hi ha piscolabis.

- Pensem que, malgrat que tinguem molta feina, si ho solucionem fora de l¬íhorari laboral els donem excusa per continuar aplicant la m√†xima ¬ďs√≠, s√≠, us queixeu molt per√≤ tot es fa¬Ē. La feina, si la deixes, no es queixa i a l¬íendem√† sempre hi √©s. Companys, prioritzem.

Aquest període és un bon moment per començar a conciliar la vida familiar i laboral utilitzant l’horari que ja tenim. Tots estarem més relaxats per afrontar les vacances, malgrat la mancança —que segur que encara notarem més— de recursos humans.

Penseu que aquest any, gracies al Conveni signat per CCOO, disposeu també de 1 dia de lliure disposició.

No ens cansarem de dir-vos que, quan us trobeu amb algun problema per fer les vostres bones merescudes vacances,ens ho comuniqueu a aquesta Secci√≥ Sindical. √Čs el moment, doncs, de fer-ho. Si no ho fem, despr√©s la resposta que rebrem ser√† que ¬ďLes vacances sempre estan cobertes a les oficines on s¬íhan de cobrir.¬Ē

Tarragona, 20 de juny de 2008

Veure en PDF