Archivado en Comunicats

Parlem?

Creiem del tot necessari que la Direcci贸 de la Caixa convoqui al Comit猫 d'Empresa per parlar sobre els temes que ens preocupen

Creiem del tot necessari que la Direcci贸 de la Caixa convoqui al Comit猫 d聮Empresa per parlar sobre les q眉estions relatives a les millores de les condicions laborals dels empleats i empleades d聮aquesta Entitat. I 茅s en aquest sentit que ens hem adre莽at al Cap de Recursos en aquest termes:

Matar贸, 18.d聮abril de 2008
Sr. Vicen莽 Urrutia
Cap del Departament de Recursos

Senyor,

La Direcci贸, com vost猫 ja sap, ha pres una s猫rie de mesures consistents a millorar alguns aspectes de les nostres condicions laborals. Aquest primer pas, que valorem com a positiu des de CCOO,  hauria d聮anar acompanyat de l聮obertura, pr貌ximament, d聮una taula de negociaci贸 amb el Comit猫 d聮Empresa. Una taula en la qual, els Sindicats presents a casa nostra, pogu茅ssim parlar de tot all貌 que des de fa temps venint reivindicant en quant a millora de les condicions laborals dels empleats i empleades d聮aquesta Instituci贸.

En aquest sentit, li volem recordar, de manera molt resumida, algunes d聮aquestes sol聲licituds que, des de CCOO, hem anat posant damunt la taula al llarga d聮aquests darrers anys, i que podrien servir com a punt de partida d聮unes futures negociacions:

-Pla salarial ben definit (que inclogui, entre altres, el cobrament d聮objectius per a tothom)
-Carrera professional ben definida.
-Millora de la classificaci贸 d聮oficines
-Promoci贸 per capacitaci贸 (oposicions a nivell VIII)
-Dotar de m茅s personal a Oficines i Departaments Centrals.
-Evitar perllongacions de jornada.
-Racionalitzaci贸 de reunions informatives i de treball, que permeti una millor conciliaci贸 de la vida laboral i familiar
-Millora de les condicions econ貌miques, laborals,  dels integrants dels equips comercials
-Eliminaci贸 de la 聯roda聰.
-Ajut en cas d聮accident 聯in itinere聰 o per despla莽aments per raons de treball.
-Formaci贸 de qualitat, consensuada amb la representaci贸 laboral i en hores de treball.
-Pla Estrat猫gic.
-Contractaci贸 de discapacitats
-Extensi贸 tracte preferencial a personal de la Fundaci贸 i empreses del Grup Caixa Laietana
-Reconeixement de les parelles de fet.
-Establir un protocol de col聲laboraci贸 entre la Direcci贸 i la Representaci贸 laboral, per a la millora de les relacions laborals.

Atentament,

Esteve Mart铆nez Ruiz