Archivado en Comunicats, beneficis socials

Comissions Obreres proposa a la Direcci贸

Aprofundir en el tema de les millores aprovades pel Consell d聮Administraci贸 als treballadors i treballadores

En aquest sentit, avui ens hem reunit amb el Cap de Recursos i li hem fet la seg眉ent proposta:

Sr. Vicen莽 Urrutia
Cap del Departament de Recursos
Matar贸, 18 d聮abril de 2008

Senyor,

Serveixi la present per presentar-li una proposta que t茅 a veure amb l聮aprovaci贸 d聮una s猫rie de millores per a la plantilla, per part del Consell d聮Administraci贸. En concret, es tractaria que es tinguessin en compte aquestes consideracions:

PR脡STEC HABITATGE

聲Ens semblaria molt important que es tingu茅s en compte la Cartera Viva, aix铆 com que es tinguessin en compte les subrogacions d聮altres Entitats cap a la nostra.

聲Segons all貌 aprovat pel Consell d聮Administraci贸n, si el pr茅stec sol聲licitat sobrepassa el que tenim estipulat per Conveni, (actualment 186.000 聙, amb garantia personal), TOT el pr茅stec passaria a ser hipotecari. Nosaltres li demanem que nom茅s la part que sobrepassi el que marca el Conveni sigui hipotecari.

聲No condicionar l聮import m脿xim sol聲licitat al 80% de la taxaci贸.

COMPTE PRIMAT

聲Que l聮empleat/da pugui escollir el compte que vol primar (que no ha de ser necess脿riament el de la n貌mina)

聲Que no es demani tenir domiciliats rebuts al compte (o, si es fa, que sigui en un nombre redu茂t), donat que molts companys i companyes que no viuen de manera independent no tindran, segurament, la mateixa quantitat de rebuts d聮aquells o aquelles que estan casats, amb fills, etc.

TARGETES

聲Ampliaci贸 del nombre de targetes que podem aconseguir sense pagar quota de manteniment.

PERSONAL DE LA FUNDACI脫 I DEL GRUP CAIXA LAIETANA

聲Que aquestes tres mesures es facin extensives a tot el personal de les empreses del  Grup Caixa Laietana, aix铆 com al personal de la Fundaci贸.

I, TAMB脡

聲Que s聮hi puguin afegir tamb茅 totes les parelles de fet, i altres situacions familiars.

Atentament,

Esteve Mart铆nez Ruiz