Archivado en Comunicats, beneficis socials

El nostre Pla de Pensions obt茅 rendibilitats molt petites

Massa comissions i poc rendiment

MOLT POC !!!

-LA RENDIBILITAT VA SER D聮UN 2,79 % L聮ANY PASSAT.
  -LA PREVISI脫 PER A AQUEST ANY 脡S DEL 3 %, INFERIOR A L聮IPC PREVISIBLE.
  -EL PRIMER TRIMESTRE NOM脡S HEM OBTINGUT EL 0,59 %.

Aquesta va ser la queixa que els representants de CCOO a la Comissi贸 de Control del Pla de Pensions v脿rem manifestar en la darrera reuni贸 del passat dia 8 d聮Abril.

L聮actual estructura d聮inversions del fons, una part important en dip貌sits i comptes bancaris, ha de permetre assolir una millor rendibilitat financera. No ens podem acontentar amb comptes bancaris per sota de mercat.

MASSA COMISSIONS !!!

LA COMISSI脫 DE GESTI脫 脡S EL O,5% I LA DE DIP脪SIT EL 0,3%.

CONTINUAN REPRESENTANT AL VOLTANT D聮UN

30 % DE LA RENDIBILITAT.

Aquesta va ser, tamb茅, la queixa que els representants de CCOO a la Comissi贸 de Control del Pla de Pensions v脿rem manifestar en la darrera reuni贸 del passat dia 8 d聮 Abril.

FA MOLT TEMPS !!!

Que els representants de CCOO en aquesta comissi贸 venim queixant-nos d聮aquestes dues circumst脿ncies. Fruit d聮aix貌, la Caixa ha estat receptiva, en part, a les nostres peticions: l聮any passat la Caixa va disminuir la comissi贸 de dip貌sit del 0,4% al actual 0,3%. Per貌 el gest, que s聮agraeix, el considerem insuficient.

No considerem correcte que la Caixa obtingui guanys per la Gesti贸 d聮aquest fons que, n聮oblidem, nodreix ella mateixa, i que son per complimentar les nostres pensions futures.