Archivado en Comunicats, beneficis socials

Millores per a la plantilla

Segons ens ha comunicat el Cap de Recursos, la Direcci贸 de la Caixa proposar脿 en el proper Consell d聮Administraci贸 una s猫rie de millores per a tota la plantilla.

Aquestes millores serian:

- Hi haur脿 un compte per a cada empleat o empleada que es retribuir脿 a l聮Euribor.

- Les targetes de d猫bit i de cr猫dit de la gama normal no tindran comissi贸 de manteniment per als titulars dels comptes d聮empleats o empleades.

- S聮ampliar脿 fins als 300.000 euros el que marca el Conveni (ara 186.000) per als pr茅stecs per a l聮adquisici贸 d聮habitatge. La resta de condicions seran les mateixes. El pr茅stec hauria de ser inferior al 80 % de la taxaci贸 de la vivenda. Si es super茅s el que estableix el Conveni, s聮haur脿 de fer amb garantia hipotecaria.

Benvingudes totes les millores que serveixin per a reduir el diferencial que ens separa de la majoria del sector.

Volem entendre-les com una prova de bona voluntat per encetar unes converses m茅s generals que permetin arribar a acords que solucionin totes les mancances que existeixen.

Aix铆 ho hem manifestat en les diferents converses que hem mantingut amb el nou Director General (veure el nostre full del 14 de mar莽).

Comissions Obreres continuarem treballant amb la voluntat constructiva de trobar solucions als diferents problemes que afecten al conjunt de la plantilla.