Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

COMFIA-CCOO de nou guanya les eleccions sindicals en el sector de Contact Center (Telemarketing) a Catalunya
Després de les eleccions sindicals celebrades en el Centre Especial d'Ocupació a finals de març amb un resultat de 9 representants per a COMFIA-CCOO, en les recents eleccions realitzades en el Grupo Connecta COMFIA-CCOO de Telemàrqueting torna a guanyar les eleccions sindicals amb un resultat de 16 representants a 2 per a la UGT.
En les votacions per a la renovació del mandat en Connecta Call Center i Connecta Telemarqueting, COMFIA-CCOO ha augmentat considerablement la seva representació i alhora incrementa la seva diferència respecte a UGT, amb el resultat de 9 representants en Connecta Call Center de CCOO i en Connecta Telemarqueting 7 CCOO i 2 UGT.
Fa quatre anys la situació era molt diferent, amb el resultat de 2 de CCOO i 3 d'UGT en Connecta Call Center i 3de CCOO i 2 d'UGT en Connecta Telemarqueting.
Amb aquests resultats COMFIA-CCOO rep un cop més el suport i confiança dels treballadors del sector com a reconeixement al treball i esforç continuat que vénen realitzant els representants del sector.
Agrupació de Contact Center COMFIA Catalunya
Calendario Laboral 2024. Publicado en el BOE
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Convenio BANCA: CCOO remite a AEB el documento conjunto completo de reivindicaciones sindicales
IX Convenio de Gestorías Administrativas: Las posiciones siguen alejadas
Convenio AHORRO: CCOO remite a CECA el documento conjunto completo de reivindicaciones sindicales
Conclusiones del debate en la OIT sobre el futuro del trabajo y la digitalización en el comercio