Archivado en Comunicats

Confirmat el nou Director General a l聮Assemblea General

La Secci贸 Sindical de CCOO interv茅 a l聮Assemblea

Ahir en sessi贸 extraordin脿ria, l聮Assemblea General de la Caixa va decidir per unanimitat confirmar en el c脿rrec de Director General al Senyor Josep Ibern.

La Secci贸 Sindical de Comissions Obreres va intervenir per expressar el seu parer, donant un vot de confian莽a al nou Director General amb l聮esperan莽a que, a partir d聮ara, s聮obrin noves vies de di脿leg que ens permetin solucionar diversos temes que tenim a casa nostra.

A continuaci贸 us reprodu茂m el text de la nostra intervenci贸

Senyors consellers, senyores conselleres, senyor President de l聮Assemblea,

Aquesta intervenci贸 茅s en nom dels tres representants de CCOO del grup de treballadors i treballadores de Caixa Laietana.

Volem donar suport a l聮acord del Consell d聮Administraci贸 del dia 15 de gener d聮enguany, en el que s聮anomenava al Senyor Josep Ibern com a nou Director General en substituci贸 de l聮actual, Sr. De D貌ria, que va expressar el seu desig de jubilar-se.

Ho fem, aix貌 si, amb l聮esperan莽a que aquesta nova etapa que comen莽ar脿 representi una millora en les relacions laborals, que permeti un di脿leg m茅s flu茂t i la possibilitat de poder solucionar els diferents contenciosos que puguin existir mitjan莽ant acords i pactes entre la Direcci贸 de la Caixa i la representaci贸 laboral.

Entenem que un clima de di脿leg constructiu portar脿 una major satisfacci贸 als treballadors i treballadores de l聮Entitat aix铆 com un increment del potencial de la pr貌pia Caixa.

Gr脿cies per la seva atenci贸.

ASSISTENTS PER PART DE CCOO:

ESTEBAN MART脥NEZ RUIZ, JORDI RODR脥GUEZ BACHES, ANTONIO ORT脥Z OLMEDO