Archivado en Comunicats, Salari
Endarreriments del complement personal.
comunicat
A la reunió del Consell dAdministració del proppassat 10 dabril, els consellers que hi ha en representació dels treballadors in treballadores de la plantilla, tots dos de CCOO, vam sollicitar a la direcció que sabonessin ja els endarreriments dels complements personals, congelats des del gener del 2006.
CCOO ja ho vam demanar per escrit en una carta adreçada al cap de RRLL, com oportunament us vam explicar el 28 de desembre de lany passat.
Com deveu recordar, la nostra Direcció acostuma a actualitzar aquests complements cada vegada que se signa un nou Conveni, amb un percentatge daugment similar a aquells pactats en Conveni.
Doncs bé, els augments de lIPC enregistrat des del mes de gener de lany 2006 fins el març denguany segons lInstitut Nacional dEstadística són dun 7,9 %. I el Conveni es va signar el passat 24 doctubre, per tant fa ja gairebé sis mesos.
El Director General ens va respondre que en prenia nota, i que en parlaria amb el cap de RRLL.
17 dabril del 2008 com. 19/08
Calendario Laboral 2024. Publicado en el BOE
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
29.11.23
Arranca la Mesa de negociación del Convenio de Rurales antes de finalizar su vigencia a petición de CCOO, UGT y FINE
Conclusiones del debate en la OIT sobre el futuro del trabajo y la digitalización en el comercio
Convenio AHORRO: CCOO solicita reunión urgente a CECA para tratar el problema del rendimiento en especie de los préstamos