Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

ElS ACOMIADAMENTS DISCIPLINARIS A CAIXA TARRAGONA: " AMOR A PRIMERA VISTA聰

Caixa Tarragona ha iniciat una campanya d聮acomiadaments rigorosa i injustificada.

Estem observant que lluny de valorar l聮esfor莽 dels treballadors per a intentar aconseguir els resultats assignats unilateralment per l聮empresa i en la majoria dels casos inassumibles, com s聮ha comprovat, des de Recursos Humans s聮ha iniciat una campanyad聮acomiadaments sumar铆ssims, duta a terme pels sinistres personatges de sempre, amb els m猫todes que ja pens脿vem que estaven oblidats i que s贸n impropis del segle XXI.

Si es tracta de realitzar un ajustament de la plantilla, aprofitant-se de les males not铆cies econ貌miques que apareixen cont铆nuament als mitjans de comunicaci贸, aquest no 茅s el m猫tode.

La pressi贸 es decideix indiscriminadament contra qualsevol treballador que pensin que 茅s mereixedor d聮acomiadament i les causes poden ser de tot tipus. El procediment 茅s simple: es tancala v铆ctima a un despatx i se li fa un rep脿s de tots els dem猫rits quehan aconseguit trobar en la seva activitat quotidiana i, si no n聮hi ha, es recorre a la simple f贸rmula 聯d聮acomiadament improcedent:  45 dies per any treballat i al carrer聰, element clau en la seva irrevocable decisi贸 que no continu茂 treballant a la nostra entitat.

Davant de qualsevol intent d聮intenci贸 d聮acomiadament hem de recordar:

• No assistir sol a la reuni贸. Tens dret a l聮assist猫ncia d聮un delegat sindical i l聮has d聮exigir.
  • S聮ha de comunicar immediatament la condici贸 d聮afiliat a un sindicat i que siguin els delegats els qui exerceixin la teva representaci贸.
  • No has d聮acceptar la l貌gica de l聮inevitable que ens venen, sempre hi ha solucions.
  • Els delegats de CCOO estem a la teva disposici贸 per a assessorar-te i acompanyar-te a totes les reunions que siguin necess脿ries.

NO ALS ACOMIADAMENTS IMPROCEDENTS

Tarragona, 28 de maig de 2008