Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

CANVI DE CICLE

Segons una carta del Sr. Jen√© de data de 23 d¬íabril, ¬ďja vindr√† un altre canvi de cicle, per√≤ ara hem de gestionar aquest i hem d¬íadaptar-nos a les noves circumst√†ncies amb la m√†xima rapidesa.¬Ē

El compliment global dels objectius del primer trimestre ha estat del 67,85%. Ens agradaria poder dir que això ha canviat durant el mes d’abril però encara no han sortit les dades que ens han de confirmar l’adaptació de la nostra Direcció.

De moment, el que des de la xarxa hem de gestionar i adaptar √©s el seg√ľent (per cert, des de Lotus?, des de Delta?, des de Gedas?, des de Sigib?... Si us plau, fins quan):

¬ďEnquestes de Qualitat¬Ē
: el Comit√® de Qualitat ha comen√ßat a sancionar companys amb 25 punts menys d¬íacord amb els seus objectius. La ra√≥ que ens donen √©s que ¬ďels clients estan descontents.¬Ē Per qu√®? Per qu√®, en el moment de fer-li la hipoteca a un client, no li pod√≠em oferir les mateixes condicions com feien altres entitats? O per qu√® a la compet√®ncia li pagaven m√©s pels seus estalvis? O per qu√® falta personal a oficines i sempre hi ha cues... Per√≤ la sanci√≥, sigui pel motiu que sigui, s¬íaplica al nostre company. El client no nom√©s ha d¬íestar content amb la nostra amabilitat, segur que necessitar√† tamb√© una rapidesa i agilitat en les seves gestions. Qualitats que no li podem oferir degut a les mancances inform√†tiques i de personal que ens trobem dia rere dia.

PAC ¬ďCaptaci√≥ de Pr√©stecs Hipotecaris¬Ē: ens trobem amb les trucades d¬íuna empresa que capta, segons diuen, ¬ďvisites¬Ē. Alg√ļ ens haur√† d¬íexplicar si √©s degut a aquest canvi de cicle el fet que la Direcci√≥, quan va crear aquesta nova acci√≥, esper√©s un trist 7% d¬íefectivitat i que, de moment, nom√©s portem un miserable 0,17%. De qu√® ha servit aquesta acci√≥? Hi haur√† sanci√≥? Qui s√≥n els responsables?

Recursos: es repercutirà a la partida del marge el cost que suposa la captació de passiu al 5,35%? O només ens pujaran el PAC de Vendes? Segur que tots vosaltres sabeu la resposta: només la nostra butxaca és la que es veurà afectada.

Tot i que tenim Caps de Zona que recomanen  ¬ďposar-se les piles per no tancar oficines i enviar la gent al carrer¬Ē, creiem que les piles potser se les han de posar d¬íaltres, parlem dels nostres directius, perqu√® prenguin consci√®ncia de la realitat econ√≤mica actual i busquin solucions a un Pla Estrat√®gic que, de moment, no funciona.

Tarragona, 23 de maig de 2008

Veure en PDF