CCOO demana a Don Piso que clarifiqui els seus plans sobre la reestructuració
NOTÍCIA TERRA.ES
COMFIA-CCOO demana als responsables de Don Piso que clarifiquin els seus plans de reestructuració després de l'anunci de presentació d'un Expedient de Regulació d'Ocupació (ERE) que podria afectar a més de 350 treballadors.
Comissions Obreres va celebrar una assemblea informativa a Cornellà per a informar als treballadors de la situació actual del (ERE) anunciat per l'empresa per a suprimir les oficines pròpies, i que el model se centri en les franquícies.
El secretari d'Acció Sindical de la Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO, Ramon Tudela, ha explicat que 'a dia d'avui no tenim cap confirmació que aquest ERE s'hagi presentat', i ha lamentat que 'des del sindicat tinguem més informació sobre aquest tema pels mitjans de comunicació que per part de la pròpia empresa'.
Tudela ha denunciat 'el nivell mediàtic' que està utilitzant l'empresa i ha assegurat que 'els treballadors estan desconcertats perquè no saben a què han de preparar-se'.
El representant de COMFIA-CCOO ha demanat a la direcció de Don Piso que 'presenti l'ERE el més ràpidament possible, si és que ho ha de presentar, perquè sapiguem com pot acabar aquesta situació. D'aquesta manera els empleats sabran quines accions han de dur a terme, però si no presenten aquest ERE no podem fer cap moviment'.
'Exigim a l'empresa que actuï de manera clara i ràpida i que no jugui amb els treballadors', ha dit Tudela.
El portaveu sindical ha denunciat la 'impossibilitat de mantenir contacte amb els dirigents de l'empresa. Cada vegada que ho hem intentat ens han remès a un gabinet de premsa especialitzat en la gestió de crisi'.
terra.es
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
No a la política de absorciones
La dirección de la Paradores anula la posibilidad de JUBILACIONES PARCIALES AL 75% para los años 2022 y posteriores.
Acuerdo sustitución seguro vida y riesgo PRE80 - 22 dic 16
28 de Mayo: Día internacional de Acción por la Salud de las Mujeres