Archivado en Noticies, Ocupacio

NOT脥CIA TERRA.ES

CCOO demana a Don Piso que clarifiqui els seus plans sobre la reestructuraci贸

COMFIA-CCOO demana als responsables de Don Piso que clarifiquin els seus plans de reestructuraci贸 despr茅s de l'anunci de presentaci贸 d'un Expedient de Regulaci贸 d'Ocupaci贸 (ERE) que podria afectar a m茅s de 350 treballadors.

Comissions Obreres va celebrar una assemblea informativa a Cornell脿 per a informar als treballadors de la situaci贸 actual del (ERE) anunciat per l'empresa per a suprimir les oficines pr貌pies, i que el model se centri en les franqu铆cies.

El secretari d'Acci贸 Sindical de la Federaci贸 de Serveis Financers i Administratius de CCOO, Ramon Tudela, ha explicat que 'a dia d'avui no tenim cap confirmaci贸 que aquest ERE s'hagi presentat', i ha lamentat que 'des del sindicat tinguem m茅s informaci贸 sobre aquest tema pels mitjans de comunicaci贸 que per part de la pr貌pia empresa'.

Tudela ha denunciat 'el nivell medi脿tic' que est脿 utilitzant l'empresa i ha assegurat que 'els treballadors estan desconcertats perqu猫 no saben a qu猫 han de preparar-se'.

El representant de COMFIA-CCOO ha demanat a la direcci贸 de Don Piso que 'presenti l'ERE el m茅s r脿pidament possible, si 茅s que ho ha de presentar, perqu猫 sapiguem com pot acabar aquesta situaci贸. D'aquesta manera els empleats sabran quines accions han de dur a terme, per貌 si no presenten aquest ERE no podem fer cap moviment'.

'Exigim a l'empresa que actu茂 de manera clara i r脿pida i que no jugui amb els treballadors', ha dit Tudela.

El portaveu sindical ha denunciat la 'impossibilitat de mantenir contacte amb els dirigents de l'empresa. Cada vegada que ho hem intentat ens han rem猫s a un gabinet de premsa especialitzat en la gesti贸 de crisi'.

terra.es