Archivado en Comunicats, Ocupacio

El BBVA declara 1.951 milions de beneficis en el primer trimestre i alhora pret茅n reduir despeses a costa de milers de llocs de treball

CCOO realitza una nova mobilitzaci贸 de rebuig als projectes de reestructuraci贸 del BBVA

COMFIA-CCOO i els altres sindicats amb representaci贸 al BBVA a Catalunya, s聮han concentrat de nou el 15 de maig. Una concentraci贸 de prop de 300 treballadors i treballadores davant la seu del banc a la Pla莽a de Catalunya a Barcelona, per manifestar la seva oposici贸 a uns projectes que pretenen subcontractar i deslocalitzar bona part de les tasques que ara es fan a la pr貌pia entitat, i implantar una nova estructura funcional a la xarxa comercial.

COMFIA-CCOO del BBVA denuncia que aquests projectes han estat engegats pel banc de manera unilateral sense pr猫via negociaci贸 amb la representaci贸 dels treballadors i els rebutja perqu猫 tenen com a 煤nic objectiu l聮estalvi de despeses, que comportar脿 la p猫rdua de milers de llocs de treball al BBVA i un inevitable deteriorament en la qualitat del servei prestat als seus clients. Conseq眉猫ncies ambdues inacceptables per part d聮una empresa que, malgrat la crisi financera, a finals d聮abril acaba de declarar uns beneficis nets de 1.951 milions d聮euros al primer trimestre d聮any.

En el decurs de la concentraci贸, s聮ha realitzat un acte simb貌lic amb el retorn com a rebuig dels exemplars del llibre 聯150 anys, 150 bancs聰 al president del BBVA, que ha rebut tota la plantilla com a gratificaci贸 pel 150 aniversari de l聮entitat en substituci贸 de la paga en accions que li havien sol路licitat mitjan莽ant el lliurament de m茅s de 17.000 signatures atorgades pels treballadors i treballadores de l聮entitat.

SECCI脫 SINDICAL DE COMFIA-CCOO DE BBVA CATALUNYA