Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

2008, ANY CLAU PER NEGOCIAR ELS PLANS D'IGUALTAT

Aquest 8 de mar莽 de 2008, la Comissi贸 Executiva Confederal de CCOO vol reiterar i refor莽ar el seu comprom铆s i responsabilitat amb l聮avan莽 de les pol铆tiques d聮igualtat.

Com ja us vam explicar, el 22 de mar莽 del 2007 es va aprovar la Llei Org脿nica 3/2007. L聮article 45 d聮aquesta Llei obliga les empreses de m茅s de 250 treballadors a negociar amb els representants legals dels treballadors mesures dirigides a evitar qualsevol tipus de discriminaci贸 laboral entre dones i homes.

Des de la Secretaria de la Dona de CCOO us volem mostrar algunes dades de la nostra plantilla. Traieu vosaltres mateixos les conclusions.

Per tant, s贸n necess脿ries accions concretes per abordar la persistent desigualtat laboral entre dones i homes i de discriminaci贸 salarial. Malgrat que hi ha un important creixement de l聮ocupaci贸 de les dones, el mercat laboral segueix caracteritzant-se per la segregaci贸 ocupacional que situa les dones en llocs i sectors amb menys valoraci贸 i qualificaci贸.

Veure en PDF