Archivado en Convenis Col路lectius, Salari

CCOO demana una gratificaci贸 extraordin脿ria... i m茅s

En el darrer trimestre de l聮any 2007 el nostre Director General va decidir que TOTS els membres del Consell D聮administraci贸 havien de fer un viatge de luxe a Dubai, sense parar en despeses.

I quina millor ocasi贸 que aquesta, en la que, a m茅s, el nostre Director General ha anunciat la seva intenci贸 de deixar l聮Entitat. Motiu doble, per tant.

Perqu猫 si no, no entendr铆em com 茅s possible que per algunes coses l聮Entitat malbarat茅s els seus recursos (viatge innecessari a Dubai, per exemple) i per altres li cost茅s tant rescabalar als seus empleats i empleades despr茅s de tants esfor莽os i sacrificis.

Esperem que a l聮Assemblea General extraordin脿ria que es celebrar脿 properament per fer el relleu, es tingui en compte la nostra petici贸. Seria de just铆cia.

Per altra banda, tamb茅 esperem que a l聮hora de pagar-nos all貌 que per llei ens pertoca, gr脿cies al nostre Conveni (endarreriments per la pujada de l聮IPC, Plus Conveni, etc.) no haguem d聮esperar, com en el cas del quart de paga, a darrera hora de l聮煤ltim dia. Tampoc seria de rebut.

Per acabar, direm, que l聮any ha acabat amb uns n煤meros discrets. La intervenci贸 a darrera hora de la Direcci贸 que ha 聯arreglat聰 alguns pressupostos, i finalment, ha rebaixat les seves expectatives d聮assoliment d聮objectius, far脿 que alguns companys i companyes m茅s puguin gaudir del viatge d聮incentius i del bonus. Per貌, com sempre, pensem que una millor definici贸 dels pressupostos (m茅s objectius, m茅s assumibles, sense variacions al llarg de l聮any, etc.) aix铆 com la participaci贸 en els bonus de tots els empleats i empleades, seria la millor manera que tindria la Direcci贸 de premiar el magn铆fic comportament d聮aquesta soferta plantilla.