Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

NOM脡S ELS QUEDA LA POR

Se聮ls ha acabat per sempre Ja no tenen cap mena de credibilitat, ni s贸n a temps de recuperar-la., ja no ens convenceran, ells ho saben i nosaltres tamb茅. Despr茅s de tots els errors que han comes en la gesti贸 dels recursos humans ja no ho poden arreglar.

Ja d猫iem a la circular de final de l聮any passat que el 2008 seria un any dif铆cil, que ens calia conc貌rdia 聴anar tots a una聴 i f猫iem vots perqu猫 aix貌 fos aix铆. No 茅rem  gaire optimistes, per貌 no pod铆em imaginar que la Direcci贸 adoptaria  postures tan radicals.

Dos acomiadaments improcedents, la implantaci贸 del sistema d聮incentius de forma totalment autorit脿ria sense ni tan sols escoltar el Comit猫 Intercentres, la modificaci贸 de les condicions de treball de serveis centrals sense voler negociar-la amb la representaci贸 dels treballadors (ni a inst脿ncies de la Inspecci贸 de Treball). Qu猫 estan buscant? Pensen continuar per aquest cam铆? Companys i companyes, des de CCOO, conjuntament amb el Comit猫 Intercentres, estem preparats per respondre adequadament i en la mesura justa a les provocacions de la Direcci贸, sense caure en el parany del radicalisme, que sembla que volen provocar, potser per tapar errors inconfessables en la gesti贸?

Ja nom茅s els queda intentar atemorir-nos, no els ho permetrem. Si no els tenim por i anem tots units no ens doblegaran.

Tarragona, 26 de febrer de 2008

Veure en PDF