Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

NOMÉS ELS QUEDA LA POR

Se’ls ha acabat per sempre Ja no tenen cap mena de credibilitat, ni són a temps de recuperar-la., ja no ens convenceran, ells ho saben i nosaltres també. Després de tots els errors que han comes en la gestió dels recursos humans ja no ho poden arreglar.

Ja dèiem a la circular de final de l’any passat que el 2008 seria un any difícil, que ens calia concòrdia —anar tots a una— i fèiem vots perquè això fos així. No érem  gaire optimistes, però no podíem imaginar que la Direcció adoptaria  postures tan radicals.

Dos acomiadaments improcedents, la implantació del sistema d’incentius de forma totalment autoritària sense ni tan sols escoltar el Comitè Intercentres, la modificació de les condicions de treball de serveis centrals sense voler negociar-la amb la representació dels treballadors (ni a instàncies de la Inspecció de Treball). Què estan buscant? Pensen continuar per aquest camí? Companys i companyes, des de CCOO, conjuntament amb el Comitè Intercentres, estem preparats per respondre adequadament i en la mesura justa a les provocacions de la Direcció, sense caure en el parany del radicalisme, que sembla que volen provocar, potser per tapar errors inconfessables en la gestió?

Ja només els queda intentar atemorir-nos, no els ho permetrem. Si no els tenim por i anem tots units no ens doblegaran.

Tarragona, 26 de febrer de 2008

Veure en PDF