Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

JA HI TORNEN A SER

A la circular del dia 31 de gener, “Comença la campanya de telemàrqueting per captar hipoteques de no clients”, es fa referència a la posada en marxa del nou sistema de trucades per tal de concertar visites a no clients, l’objectiu de les quals és oferir-los els nostres productes hipotecaris. Fins aquí cap problema, però com sempre la Direcció de la Caixa intenta  esquivar el Conveni, concretament l’article 31 (jornada i horaris) i el 32 (hores extraordinàries).

Ja s’han rebut diferents correus electrònics a les oficines on l’empresa de telemàrqueting ha concertat visites la tarda de divendres —per posar un  exemple—, evidentment, fora d’horari laboral.

Esperem que es rectifiqui immediatament i es donin instruccions a l’esmentada empresa perquè concerti les visites dintre de l’horari que estableix el nostre Conveni. En cas contrari, ens veurem obligats a presentar denúncia a Inspecció de Treball per tal d’aturar aquest incompliment flagrant de la legalitat vigent.

No perllonguis la teva jornada laboral,  i menys   gratuïtament.

No s’ho mereixen!

Tarragona, 5 de febrer de 2008