Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

JA HI TORNEN A SER

A la circular del dia 31 de gener, 聯Comen莽a la campanya de telem脿rqueting per captar hipoteques de no clients聰, es fa refer猫ncia a la posada en marxa del nou sistema de trucades per tal de concertar visites a no clients, l聮objectiu de les quals 茅s oferir-los els nostres productes hipotecaris. Fins aqu铆 cap problema, per貌 com sempre la Direcci贸 de la Caixa intenta  esquivar el Conveni, concretament l聮article 31 (jornada i horaris) i el 32 (hores extraordin脿ries).

Ja s聮han rebut diferents correus electr貌nics a les oficines on l聮empresa de telem脿rqueting ha concertat visites la tarda de divendres 聴per posar un  exemple聴, evidentment, fora d聮horari laboral.

Esperem que es rectifiqui immediatament i es donin instruccions a l聮esmentada empresa perqu猫 concerti les visites dintre de l聮horari que estableix el nostre Conveni. En cas contrari, ens veurem obligats a presentar den煤ncia a Inspecci贸 de Treball per tal d聮aturar aquest incompliment flagrant de la legalitat vigent.

No perllonguis la teva jornada laboral,  i menys   gratu茂tament.

No s聮ho mereixen!

Tarragona, 5 de febrer de 2008