Archivado en Comunicats, Salari

comunicat

la TORNA del pressupost.

Aix铆 ho veiem i aix铆 us ho hem d聮explicar. Els 10 punts que Direcci贸, magn脿nimament, ha concedit a la xarxa d聮oficines 聳ep! Nom茅s per als objectius de segon semestre- no emmascara un mal exercici, un any de fam.

A aquells 聳poc, poqu铆ssims- que els havia anat prou b茅, aquests deu punts els ajudaran, per貌 a la resta, a tots els que quedaven lluny del 100%聟 no els far脿 ni fred ni calor. En 猫poques de crisi, les mesures que s聮han de prendre han de ser excepcionals. I aquesta no 茅s, de cap manera, una mesura excepcional.

I no podem oblidar 聳ja ho fa prou la Direcci贸- a tots i totes als quals aquests deu puntets m茅s aviat els far脿 r脿bia: a tota la plantilla, tret dels pocs d聮entre els 630 caps d聮oficina a qui aquesta almoina hagi beneficiat. Perqu猫 ells s贸n, una vegada m茅s, els grans oblidats de sempre.

Els tres sindicats de la Caixa, vam reclamar per a ells alguna remuneraci贸, un reconeixement per la seva tasca poc o mal reconeguda. Ells s贸n els remers, com hem anomenat sovint, sense els quals la nau no tira endavant. Els comandants sols no podrien fer tota la feina. Per貌 la resposta del representant de la Direcci贸 聳el cap de RRLL- va ser que per la 聯tropa聰 hi havia el de sempre: un viatge de cap de setmana, si llur oficina arriba al 100% dels objectius.

La crisi hipotec脿ria no pot disfressar all貌 que ja ha passat diverses vegades: que la consecuci贸 dels objectius de la xarxa d聮oficines s聮assembla a la consecuci贸 de beneficis com un ou a una castanya.

No calen m茅s comentaris per a una historia repetida. Seguirem lluitant perqu猫 es respecti tota la plantilla, i no nom茅s una petita part, con ara passa.

29 de gener del 2008-com.6/08

Afilia't a  COMFIA-CCOO
compromesos amb tu

"Estar al dia@dia.net t'interessa"
Si vols rebre les noticies del sector gratu茂tament, suscriu-te.