Archivado en Convenis Col路lectius

Canvi d'escenari

L'ACARL accepta canvi d'escenari en la negociaci贸 del Conveni

En la sessi贸 d'avui, l聮ACARL ha assumit que el Conveni ha d'entrar en el cam铆 de l'acord i, per tant, accepta el canvi d'escenari que la realitat i els sindicats estem reclamant.

Per aix貌, han renunciat expressament a plantejar modificacions de jornada que, des del nostre punt de vista, pretenien la seva desregulaci贸. Per貌, no obstant aix貌, anticipem que aquest canvi d'actitud i d'objectius no pot suposar que l聮ACARL es negui a abordar els aspectes que CCOO, UGT i CSICA hem plantejat conjuntament:

聽Increments salarials en conson脿ncia amb la millora de la productivitat i els resultats del sector.

聽Mesures de promoci贸 de la conciliaci贸 i de la igualtat d'acord amb la responsabilitat social que correspon a les caixes: permisos, reducci贸 de jornada en tardes de dijous...

聽Millora de beneficis socials, fonamentalment pel que fa a l'acc茅s a l'habitatge habitual.

Objectius tots ells plantejats per la part sindical des del comen莽ament de la negociaci贸.

Ambdues parts, doncs, ens hem empla莽at a intensificar els contactes necessaris per arribar a un acord satisfactori en un termini el m茅s curt possible.

26 de setembre de 2007