Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarraona

CARTES A LA DIRECCI脫(1)

Hem adre莽at a la Direcci贸 les cartes adjuntes sobre diversos aspectes que afecten di脿riament la nostra relaci贸 laboral i sobre els quals ens heu manifestat inquietud i preocupaci贸.

Josep Llu铆s Lara Fern谩ndez
Relacions Laborals

Tarragona, 22 de Gener 2008
Sr,

Amb data 31 de Desembre de 2007, va acabar la vig猫ncia de l聮acord de millora de les condicions del pr茅stec hipotecari dels empleats subscrit entre aquesta direcci贸 i els representants sindicals, com sigui que tamb茅 ha entrat en vigor el nou Conveni Col聲lectiu del sector, sol聲licitem de la Direcci贸 de Recursos Humans l聮establiment de  negociacions per tal d聮actualitzar les condicions del present acord.

Restant a l聮espera de resposta, ens posem a la seva disposici贸.

Atentament,

Francesc Mauri Casas
                                                        Secretari General.

Josep Llu铆s Lara Fern谩ndez
Relacions Laborals

Tarragona, 22 de gener de 2008

Sr.,

Ens plau sol聲licitar-li que ens siguin dedu茂des als empleats de Caixa Tarragona, en tots els productes oferts dins del Cat脿leg del Club Client Preferent les comissions que es cedeixen a l聮Oficina en cadascun d聮aquests, de manera que l聮import final pel empleat sigui igual a l聮import de comercialitzaci贸 menys la comissi贸 que es cedeix a l聮Oficina per la seva venda.

Esperant ser atesos en la nostra petici贸, restem a la seva total disposici贸 per tal d聮aclarir-li tots els aspectes que cregui oport煤.

Atentament,

Francesc Mauri Casas                                                                   Secretari General.

Tarragona, 28 de gener de 2008

Veure en PDF