Menjadors escolars

CCOO denuncia males condicions laborals a Eurest Girona

Comunicat de la Secció Sindical d'Eurest Girona: "Volem uns menjadors escolars de qualitat i amb condicions dignes per a tota la plantilla d'Eurest"

1 de Maig de 2018. Ara ens toca a nosaltres!

Es desconvoca la vaga als hotels de Port Aventura al haver aconseguit el compromís de l'empresa ClaroSol a millorar i homologar les condicions labor

L'assemblea de treballadores de ClaroSol desconvoca la vaga prevista pels 28 i 29 d'abril als hotels de Port Aventura al ratificar l'acta de mediació per 70 vots a favor i 1 en contra.

-------
La asamblea de trabajadoras de ClaroSol desconvoca la huelga prevista para los días 28 y 29 de abril en los hoteles de Port Aventura al ratificar el Acta de mediación por 70 votos a favor y 1 en contra.

CONVOCATÃ’RIA DE RODA DE PREMSA PER DIMARTS 24 D'ABRIL A LA SEU DE CCOO DE TARRAGONA

La plantilla de Claro Sol convoca vaga als hotels de Port Aventura per als dies 28 i 29 d'abril

Huelga en Claro Sol Hoteles

Les treballadores i treballadors de pisos i bugaderia de l'empresa Claro Sol voten per unanimitat anar a la vaga en defensa dels seus drets. Amb motiu de la situació de precarietat i pèrdua de drets que pateix el personal de pisos i bugaderia de l'empresa Claro Sol, a causa de les externalizacions en els hotels de Port Aventura, la plantilla ha convocat vaga per als dies 28 i 29 d'abril.

CONVOCATÃ’RIA DE RODA DE PREMSA: UGT i CCOO convoquem roda de premsa dimarts que ve 24 d'abril a les 17 h, a la Sala 21 de la seu de CCOO de Tarragona (c/ August, 48, 2n, Tarragona) amb la intervenció d'Esther Rodríguez Martín i Dolores López Serrano, delegades de CCOO i UGT a l'empresa de Claro Sol.

Info SALUT LABORAL - 28 d'abril 2018 - Manifest, assemblea, díptic passos pel reconeixement lesió...

>> 28 d'abril - MANIFEST, CARTELL "És la teva salut, és el teu dret!. Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball"
>> El 26 d'abril, assemblea i mobilització amb motiu del Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball
>> Díptic: PASSOS A SEGUIR PEL RECONEIXEMENT PROFESSIONAL DE LA LESIÓ A LA SALUT I L'ADAPTACIÓ DEL LLOC DE TREBALL
>> VIDEOS 28/4 - CCOO la garantia de la teva salut laboral!

Els treballadors de l'hostaleria de l'aeroport d'El Prat de Barcelona compleixen el seu 25è dia de vaga

Des de CCOO i UGT han traslladat al President d'AENA, els quatre punts que ha aprovat l'assemblea de treballadors i treballadores que permetrien desconvocar la vaga: