Manifestació al centre de Barcelona dels treballadors de l'hostaleria de l'aeroport del Prat quan porten el seu onze dia de vaga indefinida

CCOO de Serveis informa que els treballadors i treballadores de l'hostaleria de l'aeroport del Prat (Barcelona) compleix el seu onze dia de vaga indefinida. Des del primer dia ha comptat amb el suport unànime dels 420 treballadors de les treballadores, que defensen el seu lloc de treball, els seus drets i condicions socials i econòmiques.

Dimarts, 3 d'abril, a Barcelona #Lote22 MANIFESTACIÓ i ASSEMBLEA del sector de la restauració de l'aeroport d'El Prat

CCOO de Serveis de Catalunya informa que el dimarts, 3 d'abril, està convocada una manifestació i una assemblea a Barcelona dels treballadors i treballadores d'hostaleria de l'aeroport de Barcelona (el conflicte del #Lote22).

RESTAURACIÓ EL PRAT.- Vaga indefinida des del dissabte 24 de març.
>> Més informació

Accions convocades:

• dimarts 3/04: d'11 a 13 hores, MANIFESTACIÓ des d'Av. Diagonal  / C/Bruc fins a la Delegació del Govern al carrer Mallorca (Barcelona) i a les 16 hores ASSEMBLEA a Via Laietana, 16 Sala d'actes seu de CCOO Catalunya
  • dimecres 4/04: de 10 a 12 hores, CONCENTRACIÓ a la seu de l?empresa PANSFOOD, c/ Alcalde Barnils, s/n (Sant Cugat del Vallès).
  • dijous 5/04: d'11 a 13 hores, MANIFESTACIÓ des de Les Rambles (font de Canaletes) fins a la plaça de Sant Jaume (Barcelona).

Conveni Hostaleria de Catalunya 2017-2019

Tota la plantilla de l'hostaleria de l'aeroport del Prat de Barcelona secunda la vaga indefinida

CCOO de Serveis informa que la vaga indefinida convocada per UGT i CCOO de 24 hores, que va començar avui 24 de març partir de les 00:00 hores del dia 24 de març, inici de la Setmana Santa ha comptat amb el suport unànime dels 420 treballadors de les treballadores de l'hostaleria de l'aeroport del Prat de Barcelona.

CCOO convoca per a setmana santa vaga indefinida en la restauració de l'aeroport El Prat

El comitè d'empresa de Pansfood, restauració en l'aeroport de El Prat de Barcelona, ha convocat Vaga indefinida a partir del dissabte 24 de març, arran  que AENA hagi subhastat i dividit la concessió denominada Lot 22 amb l'únic propòsit de precaritzar les condicions laborals, una imposició que no respecta ni un sol acord dels existents fruit de la negociació sindical de molts anys.

RESTAURACIÓ EL PRAT.- Vaga indefinida a partir del dissabte 24 de març.
>> Més informació

Accions convocades:

• Dissabte 24/03: de 12 a 13 hores, CONCENTRACIÓ a la Terminal 1 - Aeroport de Barcelona, zona d'arribades (La Plaça)

PERMISOS RETRIBUÏTS:

El Tribunal Suprem dictamina que els Permisos Retribuïts deuen iniciar el seu còmput en dies hàbils per a les persones treballadores

"...el dia inicial ha de coincidir amb un dia laborable: el primer que segueixi al dia festiu, vacacional o part del descans setmanal en el qual es va produir el fet causant"