Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya

Tota la plantilla de l'hostaleria de l'aeroport del Prat de Barcelona secunda la vaga indefinida

CCOO de Serveis informa que la vaga indefinida convocada per UGT i CCOO de 24 hores, que va començar avui 24 de març partir de les 00:00 hores del dia 24 de març, inici de la Setmana Santa ha comptat amb el suport unànime dels 420 treballadors de les treballadores de l'hostaleria de l'aeroport del Prat de Barcelona.

CCOO convoca per a setmana santa vaga indefinida en la restauració de l'aeroport El Prat

El comitè d'empresa de Pansfood, restauració en l'aeroport de El Prat de Barcelona, ha convocat Vaga indefinida a partir del dissabte 24 de març, arran  que AENA hagi subhastat i dividit la concessió denominada Lot 22 amb l'únic propòsit de precaritzar les condicions laborals, una imposició que no respecta ni un sol acord dels existents fruit de la negociació sindical de molts anys.

RESTAURACIÓ EL PRAT.- Vaga indefinida a partir del dissabte 24 de març.
>> Més informació

Accions convocades:

• Dissabte 24/03: de 12 a 13 hores, CONCENTRACIÓ a la Terminal 1 - Aeroport de Barcelona, zona d'arribades (La Plaça)
  • dimarts 3/04: d'11 a 13 hores, MANIFESTACIÓ des d'Av. Diagonal  / C/Bruc fins a la Delegació del Govern al carrer Mallorca (Barcelona)
  • dimecres 4/04: de 10 a 12 hores, CONCENTRACIÓ a la seu de l?empresa PANSFOOD, c/ Alcalde Barnils, s/n (Sant Cugat del Vallès).
  • dijous 5/04: d'11 a 13 hores, MANIFESTACIÓ des de Les Rambles (font de Canaletes) fins a la plaça de Sant Jaume (Barcelona).

PERMISOS RETRIBUÏTS:

El Tribunal Suprem dictamina que els Permisos Retribuïts deuen iniciar el seu còmput en dies hàbils per a les persones treballadores

"...el dia inicial ha de coincidir amb un dia laborable: el primer que segueixi al dia festiu, vacacional o part del descans setmanal en el qual es va produir el fet causant"

Inspecció de treball dóna la raó a CCOO i obliga als hotels Top Royal de LLoret a aplicar a una vintena de treballadores les categories corresponents

Divendres 16 i DISSABTE 17

Manifestacions en defensa de les pensions públiques

CCOO ha convocat noves manifestacions, més de 100 arreu de l'estat per la defensa del sistema públic de les pensions. CCOO defensa el sistema públic de pensions per a tots els treballadors i treballadores, tinguin l?edat que tinguin, ja que les pensions són un dret, i no un negoci.
- - - - - -
CCOO ha convocado nuevas manifestaciones, más de 100 en todo el estado por la defensa de las pensiones públicas. CCOO defiende el sistema público de pensiones para todos los trabajadores y trabajadoras, tengan la edad que tengan, puesto que las pensiones son un derecho, y no un negocio.

Torn matí: de 11,30 h a 13,30 h

8 de Març - VAGA 2h - "ENS PLANTEM!"

>> Gaceta Sindical #8M ha estat "Un clam per la igualtat!"
>> Manifest-Cartell de convocatòria de la vaga laboral del 8 de Març (pdf)
>> Octavetes per a difondre als centres de treball (català i castellà en pdf)
>> Cartell "8 JO FAIG VAGA" (pdf)
>> Comunicat HUELGA 8M/VAGA 8M ¿Te faltan motivos?/Et falten motius?

>> Full d'adhesió de la secció sindical de CCOO a la VAGA
>> Full d'adhesió de comitès i delegades/ts de CCOO a la VAGA
>> Comunicació a l'empresa de la secció sindical sobre les hores sindicals 8 de Març
>> Comunicació a l'empresa dels membres comitès, delegats i delegades 8 de Març