Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Concentracions a #GRANOLLERS i #GIRONA 13/03/19

#ADiaNoHiSobraNingú #EnDiaNoSobraNadie

Mediació en el SIMA: DIA vol que hi hagi vaga

CCOO i l'empresa DIA s'han reunit aquest matí en la Fundació SIMA (SERVICIO Interconfederal de Mediación y Arbitraje) per evitar que els terminis legals condicionin la negociació. L'empresa ha negat qualsevol possibilitat d'acord.

>> La plantilla de DIA anirà a la vaga el proper 20 de març de 10:00 a 12:00 i de 17:00 a 19:00 en tots els centres de treball.

CCOO convoca concentracions de la plantilla de DIA a Granollers i Girona per exigir la paralització de l'ERO

Les treballadores i els treballadors de Grupo DIA estan convocats demà dimecres 13 de març, de 12 a 14 hores, per la Federació de Serveis de CCOO a les botigues de més de setze localitats per exigir la paralització de l'ERO (Expedient de Regulació d'Ocupació) presentat per l'empresa. A Catalunya es faran a botigues de Granollers (c/Girona, 220) i de Girona (Ctra. de Barcelona, 56-60).

Dimecres 13/03/2019 Concentracions de 12 a 14 hores:

Carrer Girona, 220, GRANOLLERS.

Carretera Barcelona, 56-60. GIRONA

VÍDEOS #8MCadaDia #EnsPlantem

#8M d'empreses de Serveis #8M a Barcelona

#8MCadaDia #EnsPlantem @ccoo_serveiscat 8 de març

PROU bretxes
PROU violències
PROU desigualtats

CCOO signa un primer protocol d'atenció de les persones treballadores víctimes de violència de gènere a ARCASA empresa de restauració col·lectiva

La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya ens felicitem d'haver impulsat, acordat i signat aquest primer protocol en el sector de la restauració col·lectiva, d'atenció a les persones víctimes de violència de gènere. CCOO impulsarà la seva aplicació a ARCASA esperant poder extendre aquestes mesures en altres empreses del sector per a la defensa i millora dels drets laborals de les víctimes de violència de gènere, contribuint així en l'eradicació de la violència de gènere i garantint l'exercici dels drets laborals d'aquestes persones.

#ADiaNoHiSobraNingú #EnDiaNoSobraNadie

Les treballadores i treballadors de DIA es mobilitzen pel seu futur

CCOO iniciem mobilitzacions en els supermercats DIA de tot l'estat per deixar clar que no permetrem que l'empresa jugui amb el futur de més de 40.000 treballadores i treballadors. El proper 8 de Març la plantilla de Dia ens unim a les mobilitzacions del Dia de la Dona Treballadora i continuarem amb una tanda de concentracions els dies 13 i 19 de març.

Concentracions de 12 a 14 hores:

Dimecres 13/03/2019

Carrer Girona, 220, GRANOLLERS.

Carretera Barcelona, 56-60. GIRONA

Dimarts 19/03/2019

Carrer Rocafort, 39-41, BARCELONA.