PLA DE FORMACIÓ INTERSECTORIAL CATALUNYA 2005

La formació és al teu abast. Aprofita-la!

Els CURSOS del Pla Intersectorial COMFIA 2005 ANNEX 1. Per emplenar i enviar FITXA D'INSCRIPCIÓ Per fer la sol·licitud de cursos emplena la Fitxa d’Inscripció i l’Annex 1. que s’adjunten i lliura-ho a una de les adreces següents:

Apostem per la formació contínua

PLANS DE FORMACIÓ 2005 - Catalunya

- Oficines i despatxos - Enginyeries - Gestories - Immobiliàries - Assegurances - Mediació en asseg. - Telemàrqueting - Estalvi - Banca - Consultores POTS INSCRIURE'T ARA MATEIX A TRAVÉS DE LA WEB Vols ampliar la teva formació professional? "Volem garantir l'accés a la formació de totes les persones" CURSOS GRATUITS AL TEU ABAST amb el seguiment de FOREM.

Santa Lucía vol encarregar a una empresa de serveis la tramitació i abonament dels sinistres

CCOO insta a la Dirección General de Seguros que paralitzi el procés de segregació dels tramitadors d’assegurances Santa

Seguros Santa Lucía a comunicat a la representació laboral de la seva agència de mediació ASGECA, la seva intenció de segregar tot el personal de tramitació de sinistres (uns 90 treballadors) que hi treballa actualment.

MARÇ 2005 - núm. 4

"punt a punt" Revista de Telemàrqueting

Firmado el III Convenio de Telemarketing

Un cop més l’empresa ha de rectificar la seva pràctica unilateral de suprimir condicions laborals

Sentència favorable als beneficis socials dels treballadors d’ASGECA

Els tribunals han donat la raó als treballadors d’ASGECA que havien reclamat enfront de la pràctica empresarial de suprimir uns beneficis socials: d’ajuts per estudis dels fills, natalitat, nupcialitat i antiguitat

GRUP PAU I SOLIDARITAT

15 de març - Xerrada i debat solidaris: a tres anys de l'argentinazo Anatomia d'un procés social

Proper dimarts 15 de març PIQUETS I CASSOLES: UNA LLAVOR CARREGADA DE FUTUR A mitjans del mes de desembre s'ha fet el tercer aniversari de l'argentinazo, una revolta popular que ens recorda que el futur no existeix i que la fi de la història és un mite dels que no volen que res canviï.