CONCENTRACIÓ 25 D'ABRIL

Concentració al BBVA contra l'obertura d'oficines a la tarda

CCOO denuncia que el BBVA vol ampliar l’horari de servei sense negociació sindical prèvia, al marge del Conveni Col·lectiu i sense increment de plantilles

Negociació del IV Conveni Col·lectiu

Insistim: és necessari entrar a negociar

Després de llegir les diferents plataformes de conveni presentada pels sindicats, la patronal es limita exclusivament a dir que són inassumibles. >> Veure comunicat en PDF-17 abril 2007-

1 de Maig - MANIFEST I MANIFESTACIONS

Ocupació de qualitat i salaris dignes

MANIFEST DE CCOO Catalunya -en català i pdf-
MANIFESTACIONS:
Barcelona
11.30 h Ronda Sant Pere / Passeig de Gràcia (el lloc de trobada per a la gent de COMFIA serà a la capçalera, donant suport)
Girona
12 h Plaça de la Independència
12 h Plaça del Treball
Tarragona
12 h Plaça Imperial Tarraco

LA POBRESA, qui vol resoldre aquesta xacra de la humanitat?

Els Objectius del Mil·lenni

Veure el comunicat en pdf ELS OBJECTIUS DEL MIL·LENNI El Grup de Pau i Solidaritat de COMFIA-CCOO Catalunya, vàrem convocar una jornada de treball i reflexió el passat 8 de febrer. Amb el lema “Obrim camins” la jornada volia aterrar i actualitzar la tasca de solidaritat i cooperació que podem impulsar des de la nostra federació, a la que esperem aconseguir més implicació del conjunt d’agrupacions i sectors que formem COMFIA.

JORNADA DEL GRUP DE PAU I SOLIDARITAT. El Masnou, 8 de febrer de 2007

“PAU I SOLIDARITAT A COMFIA: Obrim espais”

El dijous 8 de febrer de 2007 es va realitzar la Jornada de Pau i Solidaritat de COMFIA CCOO Catalunya amb l’objectiu de reflexionar sobre la tasca realitzada pel Grup durant aquests gairebé 15 anys d’existència i alhora projectar una nova etapa plantejant els reptes de futur.

"Conectamos" núm.10 bulletí per a les TIC

El bulletí sectorial de les TIC de COMFIA-CCOO "Conectamos", d'àmbit de tot el territori de l'estat espanyol. El bulletí en català. (PDF 150 Kb) El bulletí en castellà. (PDF 150 Kb)