Concentraci贸 27 d'abril a Barcelona

Nova concentraci贸 de delegats i delegades per exigir a l聮SCH que aturi els acomiadaments i respecti els acords

NOTA DE PREMSA.- En la concentraci贸 de delegats i delegades d聮avui a Barcelona, s聮han manifestat uns 300 representants sindicals i ha comptat amb l聮assist猫ncia dels secretaris generals de CCOO i UGT de Catalunya, Joan Coscubiela i Jos茅 Ma.脕lvarez respectivament, aix铆 com el secretari general de COMFIA-CCOO de Catalunya Carles Reitg; per denunciar a l聮SCH que est脿 realitzant una reducci贸 d聮ocupaci贸 encoberta per la via de baixes 聯volunt脿ries聰 for莽oses, o sigui, acomiadaments camuflats com a 聯baixes pactades i amb incentius聰.

28 d聮abril. Diada Internacional per la salut en el treball

Treball estable i sense risc - A la feina, ni morts ni malalties

COMUNICAT CONJUNT CCOO i UGT Catalunya.- El 28 d聮abril se celebra, a iniciativa de la Confederaci贸 Internacional d聮Organitzacions Sindicals Lliures (CIOSL), la novena Diada Internacional per la Salut en el Treball, aquest any sota el lema 芦Treball sa i segur per a tothom, responsabilitat empresarial禄.*

Iniciades les mobilitzacions en el sector de telem脿rqueting.- 20 d'abril'04

M茅s de 200 treballadors de TELEM脌RQUETING es concentren per desbloquejar la negociaci贸 del Conveni

NOTA DE PREMSA.- M茅s de 200 treballadors i treballadores del sector de Telem脿rqueting s聮han concentrat davant la seu de la Patronal del sector a Catalunya per a exigir un canvi de la seva actitud en la negociaci贸 del III Conveni. Alhora s聮han realitzat concentracions a m茅s de 10 ciutats d聮arreu de l聮estat amb una gran participaci贸 de treballadors i treballadores.

MARAT脫 OL脥MPICA de SIGNATURES

Juga net en les olimp铆ades

VEURE COMUNICAT I FULL RECOLLIDA SIGNATURES EN CATAL脌 - PDF

GRUP PAU I SOLIDARITAT

Un altre m贸n 茅s possible i necessari

Davant la deslocalitzaci贸 - Demostrem amb fets concrets que 聯UN ALTRE M脫N 脡S POSSIBLE I MOLT NECESSARI聰. Veure comunicat en pdf MAR脟 2004 GRUP PAU I SOLIDARITAT 聳 COMFIA-CCOO Catalunya

脥ndex Comfia d'Igualtat d'oportunitats al sector financer

Barclays Bank arriba al primer lloc en l'脥ndex d'Igualtat d'Oportunitats de Comf铆a CC OO. D'entre les tres primeres empreses del r脿nquing, dos d'elles s贸n multinacionals.