Iniciades les mobilitzacions en el sector de telem脿rqueting.- 20 d'abril'04

M茅s de 200 treballadors de TELEM脌RQUETING es concentren per desbloquejar la negociaci贸 del Conveni

NOTA DE PREMSA.- M茅s de 200 treballadors i treballadores del sector de Telem脿rqueting s聮han concentrat davant la seu de la Patronal del sector a Catalunya per a exigir un canvi de la seva actitud en la negociaci贸 del III Conveni. Alhora s聮han realitzat concentracions a m茅s de 10 ciutats d聮arreu de l聮estat amb una gran participaci贸 de treballadors i treballadores.

MARAT脫 OL脥MPICA de SIGNATURES

Juga net en les olimp铆ades

VEURE COMUNICAT I FULL RECOLLIDA SIGNATURES EN CATAL脌 - PDF

GRUP PAU I SOLIDARITAT

Un altre m贸n 茅s possible i necessari

Davant la deslocalitzaci贸 - Demostrem amb fets concrets que 聯UN ALTRE M脫N 脡S POSSIBLE I MOLT NECESSARI聰. Veure comunicat en pdf MAR脟 2004 GRUP PAU I SOLIDARITAT 聳 COMFIA-CCOO Catalunya

脥ndex Comfia d'Igualtat d'oportunitats al sector financer

Barclays Bank arriba al primer lloc en l'脥ndex d'Igualtat d'Oportunitats de Comf铆a CC OO. D'entre les tres primeres empreses del r脿nquing, dos d'elles s贸n multinacionals.

FEBRER 2004

COMFIA CCOO Catalunya realitza el 2n Congr茅s

Documents aprovats pel 2n CONGR脡S de la Federaci贸 de Serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya PORTADA - 脥NDEX En PDF (1 Mb) (Catal脿)
INFORME GENERAL En PDF (550 Kb) (Catal脿)
OBJECTIUS SINDICALS En PDF (350 Kb) (Catal脿)

Conveni Col路lectiu de Banca 2003 2004

El present Conveni Col路lectiu regula i ser脿 d'aplicaci贸 obligat貌ria a les relacions laborals entre les Empreses banc脿ries i el personal amb vinculaci贸 laboral efectiva en les mateixes en 1.1.2003 o que ingressi amb posterioritat.